سلام من 23 ساله هستم و مدت یک سال هست که برای تحصیل در خارج از کشور زندگی می کنم دختر به نسبت زیبا و خوش قیافه هستم و معمولا یا همیشه پسری پیدا می شه که بخواد باهام دوست شه یا ازدواج کنه. دلیل اصلی این که من به این کشور اومد این بود که با خاستگارم که از مدتی قبل از اومدن صحبت می کردم دیدن کنم و احتمالا بعد از دیدن هم ازدواج کنیم البته مکان تحصیل من با شهر این آقا فاصله داشت و خلاصه بنا به دلایلی که اول از همه بی تفاوتی و خساست بود این رابطه به نتیجه نرسید و من هم در سفری که داشتم اخیرا با پسر دیگه ای اشنا شدم که بر عکس رابطه قبلی بسیار پر حرارت تر هست و خوب خیلی معیار هایی خوبی داره و می خواد بیاد شهر من و با من دوباره ملاقات کنه.
از طرف دیگه زمانی که من با خاستگار قبلیم در ارتباط بودم به دلیل دور بودن فاصله و همینطور فاصله زمانی زیاد بسیار کم در ارتباط بودم و من همش احساس ناراحتی می کردم. این کمبود باعث شد که همزمان با اون با پسر دیگه ای به اسم علی که یکی از همکلاسی های دانشگام بود و می خواست مثل من اپلای کنه در ارتباط باشم مثل یک دوستی و همین رابطه باعث شد که ما برای یک دانشگاه قبول بشیم و همچنان در ارتباط بمونیم. من این پسر رو بسیار دوست دارم و بهش به شدت اطمینان دارم و با این که فهمیده بودم که عاشق من هستش و من هم اونو دوست داشتم ولی نمی خواستم باهاش ازدواج کنم به چند دلیل اول این که 6 ماه از من کوچیک تر هست و دوم این که من مطمین نیستم که می تونم با ادمی که هنوز خیلی ویژگی هایی لازم برای ازدواج مثلا وضعیت مالی یا اقامت رو نداره ازدواج کنم البته این مسئله نمی دونم تا چه حد می تونه مهم باشه ؟ولی به دلیل اینکه به شدت احساس تنهایی میکردم و بهترین کسی که می شناختم و می دونستم درکم می کنه اون بود و باید بگم خود خواهی خودم رابطمو همچنان ادامه دادم و با این که گفته بودم رابطمون به جایی نمی رسه فکر میکنم که اون هنوز به من علاقه داره. حالا این پسری که جدیدا با هم اشنا شدیم می خواد بیاد اینجا و من نمیدونم چرا ولی دوست ندارم علی بفهمه و ازش خجالت می کشم و دوست ندارم دوستیشو از دست بدم ولی از طرفی نمی خوام باهاش رابطه عاشقانه داشته باشم و فکر می کنم پسری که باهاش اشنا شدم گزینه بهتری برای من باشه.
باید چکار کنم کجای کار اشتباه می کنم نمی دونم؟ از طرفی نمیخوام علی بفهمه و از یه طرف نمی خوام اون پسر بفهمه چون ازش خیلی خوشم اومده و اکثر نکاتی که من بهش فکر می کردمو داره و فکر می کنم این رابطه می تونه اینده داشته باشه.