با عرض سلام خسته نباشید،
من متاسفانه دیشب به موضوعی پی بردم که نتونستم از دیشب بخوابم. دانشجویی هستم26 ساله در المان و خانوادم تهران هستن. دیشب بعد صحبتی که طبق معمول با خانواده داشتم از طریق اینترنت، با خواهرم صحبت کردم در نهایت و خدافظی کردم. خواهرم بهم بعدش پیغام داد که اتفاقی یکی از پیغام های گوشی بابامو چک کرده و یه عکس و چندتا مسیح عاشقانه دیده که رد و بدل شده.چون فوری به من اطلاع داد ما تصمیم گرفتیم اول مطمئن بشیم بعد کاری بکنیم.
راستیتش من دچار این افکار خیلی وقت پیش شده بودم چون مادر و پدرم سال هاست با هم رابطه جنسی نداشتن و جدا میخوابن. ولی مشکلی هم ندارن با هم و مثل بقیه خانواده ها گاهی بحث و بعدا خاموشی. مادرم و پدرم جفتشون به سختی کار میکنن و طوری هست که مادرم از کارش نمیتونه بگذره و خیلی باهاش انس گرفته. و میتونم تصور کنم اگر رابطه خیانتی در کار باشه میتونه به خاطر خلا عاطفی هستش که پدرم داشته.
الان ازتون این سوال رو دارم که اگر من و خواهرم یقین پیدا کردیم همچین خیانتی صورت گرفته، چه کار باید بکنیم؟ من مادرمو خیلی دوست دارم و حاضرم از زندگیم بگذرم و ایران برگردم بخاطرش. اگر همچین چیزی باشه میتونم برگردم و پیشش باشم چون همینجوریش از دوری من در عذاب هست و تمام زندگی من مادرمه و این مسئله بدتر هم میکنه. از طرفی سکوتم عذابم میده و نمیتونم تصور این رو بکنم که مادرم ندونه ولی رو شدن قضیه هم قشنگ نمیتونه باشه. خواهش میکنم ازتون کمکم کنید و راه حلی برام پیشنهاد کنید. ممنون