با سلام
مشکلی که مطرح میشود مربوط به مادر همسر من است.
ایشان به شوهرشان که مردی 64 ساله هستند شک دارند. شوهر ایشان پس از بازنشستگی در یک فروشگاه مشغول به کارند که کارگرها و کارکنان مرد و بیشتر زن دارد. . فکر میکنند که همسرشان با یکی از کارگرهای زن ارتباط دارد. برای ظن خود نیز دلایلی می اورند که اصلی ترین ان خرج شدن بخشی از پولهای شوهرشان است که میگویند معلوم نیست چه شده است.
البته ظاهر این مورد برای بچه های ایشان این طور نیست. چون شبها به موقع می آیند و با تلفن هم تماس ندارند و با جامعه های مجازی نیز ارتباطی ندارند و تغییری هم ظاهرا در رفتار ایشان نیست
این ظن مادر همسر مرا بسیار ناراحت و به هم ریخته کرده و باعث مشاجره فیمابین شده و حتی موجب چک کردن گوشی و حضور در درب محل کار مرد خانه هم شده است. همچنین باعث داستان سازی هایی هم در فکر خانم شده و میگویند که در فرصتی کوتاه مال و اموال این آقا توسط فرد جدید بالا کشیده میشود. و سریعا باید برخورد شود تا دیگر سر این کار نروند.
صحبت های بچه ها با مادر در مورد اینکه احتمال زیاد اشتباه میکنند هم کارساز نیست.
در کل خانواده نگرانند که خدای نکرده مشکل از این بیشتر نشود. نمیدانیم با استرس زیاد و دلنگرانی های مادر چه کنیم؟ آیا بچه ها با پدرشان در این مورد حرف بزنند ؟ آیا بزرگتری وارد میدان شود؟ آیا تحقیقاتی در مورد صحت موضوع انجام گیرد؟
یا …
(البته ناگفته نماند که حدود 10 سال پیش هم مشابه همین شک و گمان وجود داشت که با صحبت با بزرگان فامیل فیصله یافت. و اینکه صاحبکار فروشگاهی هم که پدر در آنجا مشغولند با ازدواج با یکی از کارگرهای زن تجدید فراش کرده اند که این خود مزید بر علت شده است)
لطفا راهنمایی بفرمایید که چه برخوردی صورت گیرد؟