سلام
پسری 21ساله هستم درحال تحصیل در مقطع کارشناسی کامپیوتر(نرم افزار)
من چند وقتیه که یه حس شدید و علاقه زیادی(از تابستان) به یکی از هم کلاسی هام پیدا کردم به طوری که اکثر اوقات به فکرشم از صبح که بیدار میشم اولین چیزی که به ذهنم میاد اونه و تا نصفه شب.خلاصه بعد از کلی کلنجار رفتن با خودم بهش گفتم که :((اینی که میخوام بگم مال همین یکی دو روز نیس .
از تابستون تا حالا میخواستم بهت بگم اما نمیتونستم
میخواستم بت بگم که از بین این همه دختری که دیدم تو از همه بهتری و دوستت دارم اما نمیتونستم چون میترسیدم ازم ناراحت شی اما دیگه دلمو زدم به دریا یا رومی روم یا زنگیه زنگ))
این جواب رو بهم داد:
توپسر خیلی خوبی هستی من خیلی قبولت دارم واست احترام و ارزش قاعلم منم به عنوان یه دوست دوستت دادم ?واقعا نظر لطفته و مرسی از توجهت اما اقا سینا واقعا من نمیخوام وارد رابطه ی عاطفی بشم امیدوارم ازم دلخور یا ناراحت نشی
میخوام دوست هم همکلاسیه هم و همکار هم باقی بمونیم نمیخوام بینمون دلخوری پیش بیاد مطمعن باش هیچ تغییری تو رفتار من حس نمیکنی من همونم ک تا امروز بودم توام همینطور باهام راحت باش.
باشه؟
و مطمعن باش بین خودمون میمونه این موضوع??
من: من خواستم که حسم رو بهت گفته باشم تا درگیر نباشم یه عمر
-اون:ممنون ک گفتی
با این اوصاف من بازم نمیتونم از فکرش بیرون بیام و دارم میمیرم نیتم هم اشنایی و ازدواجه . موندم که چیکار کنم میخوام یه بار دیگه هم بهش بگم نظر شما چیه؟ لطفا راهنماییم کنید ممنون . ببخشید که طولانی شد