با سلام
من دیروز این متنو براتون فرستادم و شما جواب دادین،،اول تشکر کنم از پاسختون و دوم اینکه مسئله ای که یادم رفت مطرح کنم اینه که استان زندگی من و ایشون با هم تفاوت داره من تهران و ایشون اهواز هستند،،بنظر شما آیا این یک مشکل محسوب میشود یا نه ؟؟؟؟
( چند ماهیست با فردی آشنا شدم در محیط اینستگرام،،اوایل زیاد حرف نمیزدیم و فقط ایشون مثلا نمراتی که تو دانشگاه آوردن و خواستگاریی که رفتن و موفق نبوده رو بهم میگفتن،،راستش من اون اولا تعجب میکردم که چرا این مسائل رو بمن میگن و کوتاه مثلا خوبه ادامه بدید و یا چقدر بد شد جوابشونو میدادم ،در یکماه گذشته حرف زدنامون زیاد شد و ایشون مثلا اینکه شغلشون کجاست و جشن تولد خواهرزاده ای که میرفتن رو هم بهم میگفتن،،در چند روز گذشته بازم گفتن که مادرشون باهاشون تماس داشته که قرار خوتستگاری بزارن و ایشونم قبول نکرده و گفتن که بیشتر میپسندن خودشون کسی رو که میپسندنو انتخاب کنن و نه کسی که دیگران انتخاب کردن،،ما بین حرفاشون گفتن که یکی هست ولی روش نمیشه بهش بگه میترسن که ناراحت بشنو فک کنن از اعتمادشون سواستفاده شده تا اینکه دیروز گفتن که منظورشون از اون فرد من بودم و خواستن که بیشتر همدیگه رو بشناسیم.
من اول جواب منفی دادم ولی گفتن اگر امکانش هست بیشتر فک کنید.
الان مرددم نمیدونم راست میگه یا نه؟ من باید جوابشو چی بدم،،من ایشونو هیچ وقت از نزدیک ندیدم ولی هم ایشون هم من عکس همدیگه رو دیدیم. اینجور که ایشون میگفتن از لحن و حرف زدنای من خوششون اومده،،الان من باید به ایشون چه جوابی بدم؟؟؟؟؟؟؟)