دختری 23 ساله هستم از 14 سالگی به علت اعتیاد و مشکلات اخلاقی پدرم همراه برادر 3 ساله خود با مادرم و همسرشون زندگی میکنم.
برادرم در حال حاضر 15 ساله شده است.از چندین سال پیش برای نگاه کردن به سایت های نا مناسب و فیلم های غیر اخلاقی نگران ایشان بودم.
پدر خوانده ام دختری 19 ساله از همسر سابق خود دارد که هر از گاهی در خانه ما رفت و امد میکرد . از ازدواج مادر من و پدرش اصلا راضی نبود و چند باری با سیاست های خاص خود زندگی را بر انان تلخ کرده بود اما تمام این تلاش ها در سایه ای از مظلوم نمایی بود و گمان بدی ایجاد نمیکرد.
تا شب گذشته ک دعوا مفصلی در خانه بپاشد از مزاحمت برادرم نسبت به دختر پدر خوانده ام . این گونه ک از شواهد امر پیداست برادرم مدت 2 ماه است با پیشنهادات غیر اخلاقی مزاحم ایشان میشود. صحت حرف این دختر به وااسطه 10 تا فیلم و عکس غیر اخلاقی برادرم برای او ارسال کرده و مکالمه اخر ک تقاضا کرده به خانواده هیچ چیز نگوید انکار نشدنیست.
دختر شب گذشته هم برای دفاع از خودش خواستار جدایی پدر و مادر شد.
از حیله این دختر خبر دارم اما اشنباه برادرم هم غیر قابل اصلاح است.
زندگی مادرم در خطر است و اینده ی برادرم و اخلاق ایشان نگرانی من را صد برابر میکند. راه حلی نداشتم جز کمک گرفتن از شما … خواهشمندم مرا راهنمایی کنید که با برادرم چه کنم و چه راهی صحیح ترین شیوه است