سلام و باعرض خسته نباشید
من پسر 29 ساله هستم با یکه دختری 31 ساله که با هم همکار بودیم در محیط شرکت با هم اشنا شدیم. مدرک تحصیلی ایشون کارشناسی هست من هم تازه می خواهم کارشناسی ثبتنام کنم
من به ایشون علاقه زیادی دارم چندبار خواستم توی شرکت بهش پیشنهاد ازدواج بدم ولی چون در موقعیت کاری بود وا مشغول کار بود نمیشود مجبور شدم از طریق تلگرام بهش پیشنهاد ازدواج بدم و همین کار هم کردم و ایشون در جواب به من گفت که این پیشنهاد غیر منتظرهای هست و شناخت ما از هم خیلی کم هست باید بیشتر باهم صحبت کنیم وبعد نتیجه گیری کنیم.
من هم قبول کردم از شون پرسیدم کجا باهم صحبت کنیم گفت تو تلگرام من هم گفتم باشه یه چند وقتی شبها باهم از طریق تلگرام پیام میدادیم شرو کننده پیام خودم بودم . هر بار هم که بهش می گفتم خودت خبرم کن همین کارو می کرد همین کارو میکرد خبر میداد که با هم صحبت کنیم وقت صحبت کرن هم فقط 1ساعت بود از خودم . کارم . تحصیل و مدرک تحصیلی از سربازی خلاصه هرچه داشتم و نداشتم ریختم روی میز.
بهش گفتم حالا نوبه شماست که از خودتون بگید. از خانوادش میگفت هر سوالی که از خانوادش می پرسیدم جوابم میداد.
ازخودش هیچی نمیگفت . من هم دیدم که از خودش هیچی نمی گه بهش گفتم پس از تون سوال میکنم اون هم قبول کرد. وگفت که بزار برای شبهای بعد خودم خبر میدم که کی باهم صحبت کنیم.
از اون موقع دیگه خبری ازش نشد. هر پیامی که بارش می فرستم نگاه میکنه حتی جواب سلامم میده ولی هیچی نمیگه که کی باهم صحبت کنیم
من حتی گفتم که چه قدر بهش علاقه دارم
حتی توی پیامها نوشتم که دوستت دارم.
ولی نمی دونم موندم که چرا کم محلی میکنه
اگه میشه بگید مشکل کار کجاست من انتخابم خراب بوده یا باید صبر کنم .
ممنون میشم راهنمایم کنید تا از این بلا تکلیفی دربیام