با سلام و خسته نباشید. من خانمی 29 ساله و همسرم 31 ساله است. دو سال است که با هم ازدواج کرده ایم. مشکل من این است که همسرم هر روز میل به رابطه جنسی دارد اما خودم میل کمتری دارم. (مثلا هفته ای یک یا دو بار) با اینکه سرکار نمی روم و هنوز بچه هم نداریم از تعداد رابطه ها خسته شده ام و احساس میکنم دیگر توان برقراری رابطه جنسی را ندارم. اخیرا هم به دلیل رابطه های زیاد رحمم زخم شده و بعد از رابطه خون ریزی دارم.
من خیلی زود با کار در خانه یا مهمانیها خسته می شوم و وقتی به شوهرم میگویم من خسته ام رابطه را برای چند ساعت دیگر یا روز بعد بگذار، قبول نمی کند.
از طرفی شوهرم گاهی اوقات در شیفت شب کار می کند و من فکر میکنم نوع کارش سبب افزایش میل جنسی او میشود هربار که از کسی عصبانی می شود یا اختلال خواب پیدا میکند دوست دارد رابطه داشته باشد. این را هم بگویم که من سعی میکنم اصلا همسرم را تحریک نکنم ولی نمیدانم علت میل او به رابطه چیست؟ گاهی احساس میکنم میل او کاذب است چون خیلی دیر ارضا میشود.
خواهش میکنم مرا راهنمایی کنید چون مدتی است که به طلاق فکر میکنم و احساس میکنم در آینده با داشتن بچه و … میل و توان من کمتر میشود و مشکلاتمان بیشتر خواهد شد.
چه باید کنم که میل او به رابطه کمتر شود؟
واقعا از زحماتتون سپاسگزارم.