سلام و خسته نباشید. از کودکی عاشق بازیگری بودم و دوست داشتم درسش رو بخونم (ناگفته نماند که از من تست هم گرفته شده و استعداد بی نظیری در این زمینه از کودکی تا به حال داشته و دارم) اما متاسفانه بدرم شدیدا مخالف بود. رشته ام (در هنرستان) کامپیوتر بود
2سال کنکور (نرم افزار) شرکت کردم اما متاسفانه نتونستم دانشگاه دولتی قبول شم و به دلیل مشکلات مالی امسال در کنکور شرکت نکردم. از یک شرکت بازاریابی تلفنی نه چندان درست به من پیشنهاد کار شده و به دلیل همون مشکلات مالی که عرض کردم مجبورم اونجا مشغول به کار شم چون تصمیم دارم دانشگاه(بدون آزمون) شرکت کنم و رشته مورد علاقه ام(سینما.بازیگری) رو بخونم.اما مشکلی که اساسی تر از این هاست اینه که من بیشتر دانشگاه های شهرم (قم) رو بررسی کردم اما هیچکدوم رشته سینما رو ندارن به جز دانشگاه علمی کاربردی(فرهنگ و هنر) که اونم سینما داره اما تو زیرشاخه هاش تئاتر و بازیگری نیست.
حالا بعضی ها میگن داره اما اینکه کدوم دانشگاه هست رو نمیدونن. نممیدونم دیگه باید از کی ببرسم از کجاوطریق کدوم اداره یا ارگان باید استعلام بگیرم.
بعضی ها میگن برو شهر دیگه بخون اما خب من نمیدونم که آیا میتونم با این شرایطی که الان دارم(ک اگر کار نکنم نمیتونم خرج تحصیل رو دربیارم)شهردیگه درس بخونم یا نه.
شدیدا درگیر شدم و بسیار احتیاج دارم که در این زمینه از افراد آگاه مشورت بگیرم سردرگم شدم واقعا. لطفا راهنماییم کنین تا بتونم بهترین تصمیم رو بگیرم