سلام
من و همسرم هر دو تحصیلکرده هستیم. او یک مهندس فوق لیسانس است و من یک دکتر استاد دانشگاه. همسرم فردی مذهبی است ولی گاهی کلمات زشتی به کار میبره. منظورم فحش هاییه که موقع عصبانیت به مردم میده. البته نه اینکه مستقیم و رودر رو بگه بلکه پشت سرشون میگه. گهگاه این فحش ها ناموسی میشه. من خیلی ناراحت میشم و چندین بار بهش تذکر دادم که این جور صحبت ها درست نیست.
از طرفی گاهی این کلمات را در مورد من هم به کار میبره ولی نه از روی عصبانیت بلکه از روی صمیمیتش!!!! وقتی هم بهش میگم من این کلمات را دوست ندارم میگه من دوستت دارم که اینجوری باهات حرف میزنم من به هیچکس این کلمات را نگفتم. منظورم کلمات جنسی نیست منظورم حرف های رکیکه.
مثلا همین دیشب در حالیکه داشت زبان انگلیسی کار میکرد به انگلیسی با شوخی و خنده از من سوالی پرسید که من معنی یکی از لغاتش را نمی دونستم وقتی ازش پرسیدم این لغت یعنی چه؟ گفت: یعنی آیا تو زن بدکاره (اسم زشتو به زبون اورد)هستی؟! من انگار دنیا رو سرم خراب شد! خیلی ناراحتم! با اینکه از دیشب صدبار عذرخواهی کرده و به قول خودش استغفراله گفته ولی من حتی نمی تونم یک کلمه حرف باهاش بزنم و به اصطلاح قهر کردم! دلم شکسته که چه طور یه مرد غیرتش اجازه میده این حرفو به زنش بزنه حتی از روی دوست داشتن و صمیمیت!!! تروخدا راهنماییم کنید که چطور باهاش رفتار کنم؟