با سلام به مشاوران عزیز
من تقریبا تمامی پست های مرتبط با مشکلات رابطه زناشویی رو مطالعه کردم. اطلاعات خودم هم توی این زمینه کم نیست اما مشکلی دارم که گفتم مطرح کنم شاید راه حلی داشته باشه که من نمیدونم.
من از لحاظ مزاجی گرم هستم و نیاز به برقراری رابطه هر 48 ساعت را پیدا میکنم اما همسرم به گفته خودش راضی به برقراری رابطه به صورت هفتگی هست. من تمامی مسایل مربوط به شروع رابطه و حین رابطه رو رعایت میکنم و حتی خیلی از مواقع اول همسرم رو ارضاء میکنم و بعد از اون خودم ارضاء میشم. مشکلی که اینجا هست اینه که همسرم اگر از طرف من حرکتی آغاز نشه اصلا به روی خودش هم نمیاره و در این 7 سال که از ازدواج ما گذشته حتی یک بار هم شروع کننده رابطه نبوده! من داشتن رابطه هفتگی رو تحمل میکنم اما یک ذره برام سخت شده چون فکر میکنم میلم افزایش پیدا کرده در حالی فکر میکنم همسرم کاهش میلی داشته!
بارها هم صحبت کردیم و توضیح دادم اما متاسفانه میگه که دست خودم نیست و تمایلی هم به استفاده از محرک های خوراکی(چه سنتی چه مدرن) نداره و حتی از صحبت کردن در رابطه با این مسایل در اکثر مواقع فرار میکنه!
آیا مشکل گرم مزاجی بیش از حد من هستش یا سرد مزاجی همسرم؟! آیا من تمایل جنسی بیش از اندازه دارم؟
من به شدت و به راحتی نسبت به همسرم تحریک میشم و از این رابطه نهایت لذت رو میبرم طوری که این گرما در وجود من شعله ور باقی میمونه تا رابطه بعدی و عاشقانه هسمرم رو دوست دارم اما همونطور که گفتم تحمل برقراری رابطه هفتگی برام سخت شده و داره سخت تر هم میشه و توضیحات من هم راه به جایی نبرده، یعنی با صحبت ممکنه دو سه رابطه برقرار بشه اما دوباره همون آش و همون کاسه!
طبق صحبت هایی که داشتیم به این نتیجه رسیدم که همسرم اصلا به رابطه جنسی زیاد فکر نمیکنه؟ چرایی این داستان رو من هنوز نفهمیدم.
طبق گفته خودش هم کاملا در رابطه ارضاء میشه. اما بعضی مواقع هم حاضر به برقراری ارتباط علیرغم میل هست که من اصلا لذتی از اون رابطه نمیبرم و صرفا تخلیه جسمی برای من هست.
لطفا راهنمایی کنید که من باید به دنبال راه حلی برای کاهش باشم یا همسرم به دنبال راه حلی برای افزایش میل جنسی؟