سوالتو بپرس
X

حاماگی

سلام من باکره هستم و با نامزدم پنجشنبه رابطه بدون دخول از جلو و پشت داشتم ولی ایشون اب منیشون لای باسنم ریخت ( من روی ایشون بودم به حالت مالشی بود فقط ) ولی اطمینانی ندارم که اسپرمش به سمت جلو رفته یا نه میخواستم بدونم به نظر شما با وجود اینکه تا به حال سکس نداشتم و چیزی داخل واژنم نشده (باکره بودنم )احتمال باردادیم چقدر هست؟ اینم بگم که ماه پیش ۲۲ ام پریود شوم ولی امروز که ۲۲ امه هنوز نشدم

naargeshh:

نمایش نظرها (1)

  • .

    سلام به شما دوست عزیز

    در اول دقت کنید که باکره بودن شما هیچ ارتباطی با باردار نشدن شما ندارد و اگر در رابطه جنسی منی وارد واژن شود و شرایط بدنی شما مناسب باشد یعنی زمان تخمک گذاری باشد امکان بارداری وجود دارد پس بهتر است که با مراقبت بیشتری در روابط خود پیش بروید.

    بهتر است یعی کنید اطلاعات خود را در این زمینه افزایش بدهید تا رابطه با مراقبت های لازم و بدون اضطرابی را تجربه کنید .

    از زمان بلوغ تا زمان یائسگی به هر ماه در حدود روز چهاردهم قاعدگی یک تخمک آزاد شده که آماده باروری است از مسیر لوله شیپوری به طرف رحم می‌رود. این عمل را که هر ماه یک بار انجام می‌گیرد تخم‌گذاری می‌نامند. اگر تخم‌گذاری در همان زمانی انجام گیرد که اسپرم‌ها در دستگاه تناسلی زن‌ رها شده است و تخمک در لوله شیپوری آماده باشد، اسپرم مرد با تخمک زن تماس پیدا می‌کند و بدین صورت است که سر اسپرم به تخمک نفوذ می‌کند و هسته با آن یکی می‌شود و دم اسپرم از سر آن جدا می‌گردد. اگر در آن زمان، تخمک وجود نداشته باشد، اسپرم‌ها ممکن است در حدود 72 ساعت به انتظار ورود تخمک زنده بمانند. از طرفی تخمک‌ها نیز تنها تا 36 ساعت می‌توانند در لوله‌ی رحمی برای ملاقات با اسپرم و عمل لقاح سالم بمانند. بعد از آن تخمک‌ها پیر و از کار افتاده شده و احتمال باروری وجود ندارد.

    هر زمان آلت مردانه با محدوده واژن در تماس قرار گیرد، شانس باردار شدن وجود دارد. اگر چه احتمال آن به اندازه هنگامی نیست که که انزال کامل صورت می گیرد، اما به هر حال احتمال باردار شدن وجود دارد.

     مایع پیش انزال همان مایع شفافی است که پیش از انزال از آلت مردانه تراوش می کند. بیشتر مرد ها کنترلی روی آن ندارند و تراوش آن را احساس هم نمی کنند. این مایع دارای تعدادی اسپرم است پس می تواند بارداری ایجاد کند.

     اگر چه این احتمال اندک است، در صورت شک داشتن به تماس با اسپرم، بهتر است از قرص های پس از نزدیکی (قرص ضد بارداری اورژانس) استفاده کنید.

    چندان فرقی نمی کند که در چه ساعت و زمانی نزدیکی داشته باشید. مهم ترین مساله وجود اسپرم در لوله های فالوپ هنگام تخمک گذاری است. البته پژوهش هایی نشان داده اند که مثلا تخمک گذاری در بهار، بیشتر نزدیک به سپیده دم رخ می دهد.

     در برخی موارد رابطه از پشت به معنای دخول در مقعد نبوده و آلت تناسلی مرد در نزدیکی واژن قرار می گیرد. در این حالت اگر مایع منی به نوعی روی قسمت خارجی دستگاه تناسلی زن ریخته باشد این احتمال وجود دارد که برخی از اسپرم ها به دیواره های اطراف چسبیده و خود را وارد مجرای واژن کنند.

    در این مورد بهتر است که زیاد نگران نباشید مخصوصا اگر در زمان تخمک گذاری خود قرار ندارید و اگر کمتر از 72 ساعت از رابطه شما می گذرد بهتر است که از قرص اروژانسی استفاده کنید