سوالتو بپرس
X

خونریزی پرده بکارت

سلام خسته نباشید من قبل از ازدواج یکبار خودارضایی کردم و انگشتم داخل شد و دوقطره خون دیدم و فک کردم پرده بکارتم از بین رفته ولی هنگام رابطه جنسی با همسرم دوباره خونریزی کردم میشه بگین چطور ممکنه آیا باره اول اسیب دیده بود؟

_200Nazanin:

نمایش نظرها (1)

  • سلام به شما دوست عزیز
    خب در این مورد بهتر بود که متخصص زنان با بررسی شرایط بدنی شما نظر بدهند چون تا زمانی که شرایط بدنی شما بررسی نشود نمی توان در این مورد نظری بیان کرد.
    اما اینکه شما بیان می کنید با خوارضایی مقدار بسیار کمی خون را مشاهده کرده اید این می تواند تنها به لیل خراشیدگی دیواره واژن و یا تنها آسیب کوچکی باشد که به پرده بکارت وارد شده باشد.
    البته یک احتمال دیگر هم وجود دارد البته دقت کنید که تنها به عنوان یک احتمال است و تنها برای بعضی از افراد ممکن است صدق کند و آن هم این است که پرده بکارت ­در دختران جوان معمولا قبل از بلوغ وجود دارد و به مرور شکل آن محکم تر و سفت تر می شود. در برخی موارد که شخص در حال تکامل است و در اوایل دوره بلوغ قرار دارد، ممکن است وقتی به پرده بکارت آسیب می رسد، به خودی خود تکامل پیدا کده و آسیب برطرف می شود. اما در سنین بالاتر برخلاف تصوری که وجود دارد و برخی فکر می کنند به علت حلقوی بودن پرده بکارت یا ارتجاعی بودن آن، بعد از نزدیکی خود به خود ترمیم می شود، چنین چیزی نیست! پس تنها در دوره قبل از بلوغ و اوایل آن ممکن است آسیب سطحی در پرده بکارت به صورت خودکار رفع و ترمیم شود.
    در هرصورت شما یک رابطه نرمال را با همسرتان تجربه کرده اید پس بهتر است از تمرکز بر گذشته خوداری کنید اما اگر بازهم برای شرایط بدنیتان سوال دارید بهتر است با یک متخصص زنان مشورت کنید.