سوالتو بپرس
X

خیانت همسر

سلام من سی سالمه یه بچه یه ساله دارم شوهرم سرد شده محبت نمیکنه با بچه و من همیشه دعوا داره بد اخلاق شده توهین میکنه ازخونه میزنه بیرون شبا میره بیرون نصف شب برمیگرده گوشیشم با خودش حموم و دستشویی هم میبره اس ام اس هاشم پاک میکنه اینا از علائم خیامته به نظرتون؟

Pooneh.r68:

نمایش نظرها (2)

  • سلام به شما دوست عزیز
    در این مورد نمی توان بدون داشتن مدرک لازم بیان کرد که ایشان به شما خیانت می کنند و در این زمینه بهتر است در زمان مناسبی بدون توهین و یا سرزنش کردن در مورد این موضوع و دلایل ایشان برای نصب شب بیرون رفتن و یا پنهان کردن گوشیشان با ایشان صحبت کنید تا دلایل ایشان را نیز بشنوید و در این مسیر تصمیم گیری کنید .
    دقت داشته باشید که بهتر است در مقابل کودکتان از هرگونه بحث خوداری کنید و سعی کنید که او را وارد بحث و مشکلات خودتان نکنید و اجازه بدهید که او مسیر رشدی خود را طی کند.
    سعی کنید در زمان عصبانیت از ادامه بحث خوداری کنید و به همسرتان بیان کنید که در زمان بهتری باهم صحبت کنید و همچنین دقت داشته باشید که با توهین و تحقیر و به دنبال مقصر بودن مشکلات برطرف نمی شود و بهتر است در تعامل به شرایط روحی همسرتان و همچنین نحوه صحبت توجه کنید تا بتوانید نتیجه گیری بهتری داشته باشید .

  • با سلام خدمت شما دوست عزیز
    احساس نگرانی و اضطراب شما در این زمینه کاملا قابل درک است.
    توجه داشته باشید که ما هرگر نمی توانیم صرفا از روی رفتار به انگیزه و یا هدف و قصد آن پی ببریم.
    درباره این که از چه زمانی این رفتارها آغاز شده اند و این که شما تا به حال برای بهبود اوضاع و پیگیری خواسته ها و انتظاراتتان چه اقداماتی تا کنون انجام داده اید هیچ توضیحی نداده اید.
    اما بهتر است در این زمینه و درباره دغدغه ها و نگرانی هایی که دارید و احساساتتان درباره این مسئله با ایشان در موقعیت مناسبی به گفتگو بپردازید و در آخر درباره خواسته ها انتظاراتی که از ایشان دارید صحبت کنید.
    به طور کلی فضای ازدواج قرار است فضایی باشد که افراد در آن بتوانند به راحتی درباره دغدغه ها و ناراحتی ها و انتظارت وخواسته هایی که از یکدیگر دارند آزادانه صحبت کنند و تنها شیوه حل و یا مدیریت موثر اختلافات بین فردی گفتگو کردن است.
    بنابراین بهتر است با ایشان در این زمینه صحبت کنید و دلیل این پنهان کاری ها و رفتارهای تردید برانگیزش را جویا شوید و دقت داشته باشید که اگر می خواهید گفتگوی موثری داشته باشید باید از سرزنش و قضاوت کردن و توهین و تحقیر و پرخاشگری و برچسب زدن یا تهدید و اتهام در صحبت هایتان بپرهیزید تا بتوانید مسیر گفتگو را به سمت درستی هدایت کنید و بنابراین بهتر است زمان مناسبی را برای این کار انتخاب کنید که بتوانید خشم خود را هم مدیریت کنید و به دور از جو پرخاشگرانه صحبت و مذاکره را پیش ببرید و سعی کنید بعد از این که مطالب خودتان را بیان کردید صحبت ها و توضیحات ایشان را هم بشنوید.
    در آخر اگر به نتیجه ای نرسیدید حتما به یک زوج درمانگر مراجعه کنید تا بتوانید مسئله تان را به شیوه موثری پیگیری کنید و در این زمینه کمک حرفه ای و تخصصی و راهنمایی های لازم و دقیق تر را دریافت کنید.