سوالتو بپرس
X

دختری 15ساله

سلام.من دختری 15 ساله هستم تو که سایتی با یه پسر اشنا شدم و حدود پنج ماه باهاش بودم تا اینکه خانوادم باخبر شدن و گوشی رو ازم گرفتن.الان بابت اون ماجرا حالم اصن خوب نیست.درسم خوبه ولی الان اصن تمرکز ندارم.دکتر من باید چیکار کنم. لطفا راهنماییم کنید

Yasaman hedayati:

نمایش نظرها (1)

  • با سلام خدمت شما دوست عزیز
    احساسات و گرایش شما به جنس مخالف قابل درک می باشد اما نیاز است که شما شرایط سنی خودتان را نیز در نظر داشته باشید شما در سن نوجوانی قرار دارید و در این سن این گرایشات به جنس مخالف قابل درک می باشد اما نیاز است که شما از آسیب های شرایط سنیتان نیز با اطلاع بیشتری باشید .
    در سن شما بیشتر تصمیم گیری ها بر پایه هیجان می باشد و فرد با خیلپردازی که دارد گاهی نمی تواند واقعیت موجود را به درستی آنالیز کند و این باعث آسیب می شود .
    بهتر است سعی کنید تا زمانی که از نظر سنی و رشد عاطفی ، اجتماعی، عقلی ،جنسی و... به رشد کامل نرسیده اید از اینگونه ورابط بدون هدف مخصوصا روابط در دنیای مجازی که یک دنیا با شناخت ناقص می باشد که فرد می تواند هرگونه بخواهد خود را رویایی به شما معرفی کند و بعد از وابستگی شما در دنیای واقعی زمانی که با خود واقعی فرد مواجهه شودید نتوانید تصمیم گیری درستی داشته باشید و یا اینکه مدتها شما را در یک رابطه مجازی نگهدارد که میزان تمرکز شما را بر دیگر اهدافتان کاهش می دهد.
    در مورد والدینتان نیز بهتر است اجازه بدهید مدتی زمان بگذرد و بعد به /انها بیان کنید ه از اشتباه بودن تصمیمتان در این سن آگاه شده اید و نگرانی آنها را نیز درک می کنید و بعد درخواست مجدد گوشی خود را داشته باشید تا به این طریق بتوانید هم اعتماد را بازسازی کنید و هم به گوشی خود دسترسی داشته باشید.