سوالتو بپرس
X

رابطه دوستی

سلام و وقت بخی
من دختری ۲۶ ساله هستم که دانشجوی ارشدم و از طرفی یکی از همدانشکده ای هام از طریق اینیستا آشنا بودم بعد ۷ ماه ما تصمیم گرفتیم همدیگه رو ببینیم و دوست شدیم و بمدت یک ماهو نصفی باهم دوستی سالمی داشتیم و خیلی هم خوب بودیم ولی به خاطر زندگی ناآرام شخصی که دارن پیشنهاد دادن بعد تمام کردن رابطه دوستیمون، باهم دوست معمولی بمونیم و از طرفی از لحاظ مقاله و درسی به همدیگه خیلی کمک کرده بودیم، ولی من خلاف انتظار خودم ازش خوشم اومده بود و خلاف روندنش از خودم ،میخوام باهاش باشم نه که دوست معمولی باشیم، الان چیکار انجام بدم به صلاح هردومون هست؟ آیا دوستی ساده رو قبول کنم یا کلا تمام کنیم؟ یا دنبال راهی باشم برگردیم دوباره به همدیگه؟

3pidsevil:

نمایش نظرها (8)

  • سلام دوست عزیز
    ایشون اگه برنامه ای برای ازدواج داشتن قطعا بیان میکردن.خود شما بهتر میدونید ک این رابطه هیچ سر انجامی نداره،ایشون حتی ترجیح دادن ی ک قدم ب عقب برگردن و صمیمیت این رابطه رو کاهش بدن.و با ایجاد فاصله ب دنبال قطع تدریجی این رابطه هستن.
    بنده توصیه میکنم شما عزت نفس خودتون رو حفظ کنید و آرام آرم رابطه رو تموم کنید.

    • ممنونم از مشاوره تون ، واقعیتش اون کسی که بحث جدایی رو کشید من بودم ، که اولش نذاشتن و گفتن تنهایی بدون در نظر گرفتن اون نمیتونم تصمیم بگیرم، ولی بعد یک هفته بهم گفتن که به من حق میدن، و بهتر هست بخاطر شرایط فعلیمون ادامه ندیم ولی باهم دوست بمونیم و بتونیم به همدیگه کمک کنیم.

  • با سلام خدمت شما دوست عزیز
    دقت کنید که رابطه در دنیای مجازی می تواند برای هریک از طرفین باعث ایجاد یک وابستگی و یک شناخت ناقص شود . با توجه به اینکه ایشان هدفی بیشتر از دوستی ندارند بهتر است از ادامه دادن این رابطه اگر هدف شما بلند مدت و مانند ازدواج می باشد خوداری کنید چون تفاوت در هدف ها باعث می شود که توقعات به درستی براورده نشود و در کنار آن در شما با توجه به احساستان وابستگی بیشتری ایجاد شود که یک طرفه می باشد و فرصت یک رابطه هدفمند و بلند مدت را از خودتان سلب کنید .

  • سلام من ۲۰سالمه و عشقم ۲۷سالش من و اون خیلی همو میخایم خیلی ولی خانواده من راضی نیستن (میگن مال شهرستانه و فرق دارید و اون کلا ی جور دیگه بزرگ شده و این حرفا )ولی خب ما خیلی همو میخایم همین ارومم کرده ما تا حالا رابطه سکس نداشتیم تپ این ۶/۷سال ک دوستیم ولی دیگه جدیدا ازم میخاد میگ تورو خدا دیگ دارم میمیرم موندم چی کار کنم ..

    • با سلام خدمت شما دوست عزیز
      در این مورد اطلاعات بیشتری در اختیار ما قرار بدهید تا باهم بیشتر صحبت کنیم.
      1. معیارهای شما برای انتخاب این فرد چه ویژگی هایی می باشد؟
      2. رابطه شما در دنیای واقعی می باشد یا مجازی ؟
      3. خانوادیتان ایشان را از نزدیک دیده اند؟

  • سلام من ١٩ سالمه و با پسرى تقريبا يك ماهه تو رابطمه ام و ٢٠ سالشه و ازم رابطه جنسى ميخواد و لى خب نه رابطه كامل و من اصلا نميخوام ولى اون ميگه من نياز دارم و تو هر رابطه اى هست و هر دفعه با هم دعوا كرديم سر اين موضوع ميخواستم ببينم بايد چيكار كنم قبول كنم يا نه؟؟

    • با سلام خدمت شما دوست عزیز
      دقت کنید که ایشان و شما هردو در انتهای نوجوانی می باشد و به نظر می رسد که هنوز ریسک پذیری بالای این سن را دارید و بهتر است سعی کنید با مدیریت بیشتری در این مسیر دوستی گام بردارید چون می تواند برای شما آسیب زا باشد .
      هر فردی از روابط دوستی خود توقعاتی دارد که نیاز است شما با شنیدن آن توقعات در مورد ادامه و یا قطع رابطه تصمیم گیری کنید گاه این توقعات در قالب های دیگری نیز بیان می شود مثلا ممکن است فرد بدون توجه به آینده و شرایط مالی ، اجتماعی ، خانوادگی و... با دادن قصد ازدواج در مسیر رابطه جنسی گام بردارد که می تواند برای هردو طرف آسیب زا باشد .
      بهتر است وارد اینگونه روابط نشوید در کنار اینکه برای شما می تواند آسیب های جسمی به دنبال داشته باشید آسیب های روحی نیز به همراه خواهد داشت که بر روند تصمیم گیری شما در آینده تاثیر زیادی دارد .
      بهتر است خط قرمزها و توقعات خودتان را از رابطه به ایشان بیان کنید و متقابلان صحبت های ایشان را نیز بشنوید تا بتوانید تصمیم گیری دقیق تری داشته باشید.