سوالتو بپرس
X

سردی رابطه

سلام وقت بخیر من چند ماهی هست ک میبینم همسرم بهم خیانت میکنه با اینکه خیلی منو دوست داره،شخص مورد نظر در ایران نیست و ما به همون مقصد قصد مهاجرت داریم به خاطر هم آب و هوا هم فضای شغلی مناسب برای همسرم من به همسرم گفتم از همه جا بلاک کنه طرف رو ولی وقتی من نیستم از بلاک در میاره به نظر شما چه راهکاری مناسبه انجام بدم؟

Zargoli:

نمایش نظرها (2)

  • سلام به شما دوست عزیز
    قابل درک می باشد که روبرو شدن با این شرایط برای شما با فشار روحی زیادی همراه می باشد اما بهتر است قبل از تصمیم گیری برای خروج از ایران و کاهش حمایت های قانونی و خانوادگی خود در مورد خیانت همسرتان بیشتر فکر کنید و در این مسیر تا زمانی که این مشکلات برطرف نشده است اقدامی انجام ندهید .
    اگر شما مدرک لازم برای این موضوع دارید که همسرتان بازهم با وجود صحبت هایی که باهم داشته اید به صورت پنهانی تر با این خانم صحبت می کنند به این معنا می باشد که ایشان اولین گام در بازسازی اعتماد را ندارند که پشیمانی از رفتار و اشتباه خود می باشد و اینکه شما بخواهید تنها به این دلیل که فکر می کنید شما را دوست دارند این مشکل را نادیده بگیرید ممکن است با مشکلات بیشتری روبرو شوید .
    بهتر است در احترام در زمان مناسبی با دلیل و مدرکی که دارید به ایشان بیان کنید که از چت کردن مجددشان آگاه می باشند و در این مسیر برای زوج درمانی اقدام کنید چون نیاز است که دلایل خیانت مشخص شود و در همین دوران این مشکلات و دلایل برطرف شود تا بتوان این مسیر بازسازی اعتماد را طی کرد و به مرور زمان و رفتارهای مناسب این اعتماد بازسازی شود .
    درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
    021-88422495

  • با سلام خدمت شما دوست عزیز
    احساس نگرانی و ناراحتی شما در این زمینه کاملا قابل درک است.
    اگر واقعا خیانت و رابطه پنهانی ایشان مشخص شده و خودشان هم به این موضوع اذعان دارند، مسئله بسیار مهمی است و چیزی نیست که بتوانید راحت از کنار آن عبور کنید و با ی درخواست بلاک کردن حل بشود.
    چرا که اینگونه موارد نیاز به پیگیری و تعهد از سوی فردی که مرتکب خیانت شده است وجود دارد و مداخلات درمانی لزم است و در غیر این صورت ممکن است باز هم تکرار شود.
    آنچه به شدت در این مواقع آسیب می بیند اعتماد است که از آیتمهای اصلی رابطه است و اگر آس ببیند یا از بین برود احساس امنیت و ارزشمندی افراد به شدت تحت تاثیر قرار می گیرد.
    با توجه به این موارد و اینکه قرار است به آن مقصد مهاجرت داشته باشید بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که با همسرتان فتگو کنید و با بیان احساسات و نگرانی و دغدغه ذهنی که در این زمینه دارید خواسته و انتظارتان را به صورت واضح مطرح کنید که برای حفظ زندگی مشترک و ترمیم رابطه و اعتماد سازی مجدد نیازمند دریافت مشاوره و کمک حرفه ای هستید و با مراجعه به یک زوج درمانگر بتوانید مداخلات لازم و راهکارهای لازم را در این زمینه دریافت کنید تا ایشان هم مسئولیت رفتارشان را پذیرفته و در برابر رفتار اشتباه خودشان متعهد شوند و این پیام را دریافت کند که نمی توانند خارج از تعهدات رابطه ازدواجشان رفتار کنند.