سوالتو بپرس
X

شروع رابطه مجدد

سلام
من با دختری دوست بودم به مدت 9 ماه و هرگز رابطه جنسی برقرار نکردیم، به دلایلی از هم جدا شدیم و بعد از دو ماه با یک پسر کانادایی به مدت 2 ماه وارد رابطه شده و با هم رابطه جنسی داشتن که منجر به از بین رفتن پرده بکارت دختر شد، حالا دوباره ما وارد رابطه شدیم و من به تازگی متوجه این موضوع شدم وقتی علت رو پرسیدم گفت به تو اعتماد نداشتم!!! خوب الان سوال اینه که اگه اعتماد نداشتی چرا دوباره من و سوال دیگه که چون این دختر میدونه من عاشقشم میدونه عدم داشتن بکارتش رو نادیده میگیرم و واسه اون برگشته
از طرفی از وقتی این موضوع رو فهمیدم که رابطه جنسی داشته دیگه حسم به مسایل جنسی عوض شده و متنفر شدم و وقتی به این مسایل فکر میکنم دیگه حالم بهم میخوره
به نظرتون چه کنم؟

erfan1992:

نمایش نظرها (4)

  • با سلام خدمت شما دوست عزیز
    در این مورد نمی توان تنها بر مبنای برگشت و اینکه شما این موضوع را نادیده می گیرد قضاوت کرد بهتر است همه معیارها و هدفتان را از رابطه را مورد ببرسی قرار بدهید و اینکه معیارهایتان برای انتخاب این خانم چه ویژگی هایی می باشد تا بتوانید تصمیم گیری بهتری داشته باشید .
    شما می توانید در طول زمان و بر اساس شناخت به نتیجه گیری بهتری برسید.
    منظور شما از متنفر شدن از رابطه جنسی چیست و هریک از شما چند سال دارید؟

    • با تشکر از جوابتون
      ویژگی های این دختر، دادن حس آرامش به من، احساس راحتی و خود واقعی بودن در کنار ایشون.
      متنفر بودن به این شکل که دیگه حس لذتی ندارم نسبت به روابط جنسی، بعد از فهمیدن این موضوع چون دوس داشتم اولین ها رو با هم تجربه کنیم البته من مخالف این نیستم که نباید رابطه نداشته باشه، بکارت چیز خاصی نیست که تو کشور ما بهش زیادی اهمیت میدن، تنها علتی که من رو ناراحت کرده افتادن این اتفاق بین دو بازه دوستی ماست و چرا اونقدر به من اعتماد نداشته که بخواد با من این کار رو انجام بده، مشکل از منه یا چیزه دیگه؟!!!!
      بنده ۲۸ سالمه و ایشون ۲۶ سال و ما هر دو خارج از ایران زندگی میکنیم

  • با تشکر از جوابتون
    معیارها و ویژگی هایی که ایشون دارن سر تر از موارد دیگه هست مثل حس آرامش و امنیتی که بهم میدن و اینکه میتونم خود واقعی باشم پیششون
    تنها ترس من اینه که رابطه جنسی اول هیچ وقت از ذهن آدم پاک نمیشه و میگم نکنه همیشه با اون فکر با من رابطه داشته باشه و اینکه من دوس داشتم اولین ها رو با کسی که دوسش دارم تجربه کنم ولی نشد!
    سن بنده 28 و ایشون 26 هست و من 3 سال خارج از ایرانم و ایشون 1 سال اومده اینجا

  • در این مورد نیاز است که به شناخت بیشتری برسید تا بتوانید در مورد ایشان تصمیم گیری داشته باشید . دیدگاهای ایشان در سبک رفتاریشان اهمیت زیادی دارد و شما با شناخت بیشتر نسبت به دیدگاهای ایشان و رفتارهاییی که از خود نشان می دهند می توانید تصمیم گیری بهتری داشته باشید .
    سعی کنید از سرزنش کردن خودتان خوداری کنید چون این رفتاری می باشد که ایشان انجام داده اند و اگر مشکلی در شما وجود داشت بهتر بود در اول از این رابطه خارج می شودند و بعد رابطه دیگری را تجربه می کردند.