سوالتو بپرس
X

شکل گیری این ازدواج صحیح است؟

با سلام
حدود یکسال پیش با همسرم در خیابان اشنا شده و دوست شدیم.بعد از چندماه عاشق هم شدیم به خاستگاری اومد و چون پایان خدمت نداشت پدرم با اصرار قبول کرد که شش ماه نامزد کنیم تا تکلیف خرید سربازی مشخص شود.
اکنون سه ماه گزشته و روز به روز بخاطر سخت گیری های پدرم و غرور همسرم رابطه این دو خوب نیست.و باهم تقریبا در قهر ولج هستند.
دو هفته پیش بزرگ ترین اشتباه زندگی ام را انجام دادم و به برادر دوقلوی همسرم پیام دادم تا در مورد یک سری مسایل همسرم از او بپرسم ولی او با نقشه منو فریب داد و از من پیام ها و عکسهایی دریافت کرد.
هفته پیش که خانوادم برای روشن شدن تکلیف امده بودند پدرم پیشنهاد داد که پولی که برای خرید سربازی گزاشتیم را با وام و غیره برای خرید خونه بزاریم ولی به شرطی که به نام من بزنند که با مخالفت سخت پدر و خانواده همسرم مواجهه شد و خود همسرم نیز از ما ناراحت شد که چرا دخالت میکنند اگه بخواد بزنه یا نزنه به کسی مربوط نیست.
بعد از رفتن ما برادر هسمرم از حرص پیام ها و عکسهای منو به همسرم و خانوادش نشون میده و هم ابروی من میره هم همسرم داغون شده.طی این چندروز واقعا فهمیدم اشتباه کردم و بهش قول دادم تکرارنمیکنم ولی اون واقعا عاشقم بود و نابودش کدردم.
طی اخرین صحبت ها در حالی ک کینه بیشتری از پدرم داشت شرط کرده که طی سه ماه سربازیشو میخره و باید جهیزیه من کاملا اماده باشه تا بریم سر خونه خودمون.
قابل ذکره که سرمایه چندانی نداره(در حد 10-15 تومن) و شغلش هم سرپرست لیزر و حقوقش حدود یک وسیصد و من هم شاغل حسابدار حقوقم یک تومن.با وضعی که من پیش اوردم احتمال اینکه مهرم به سکه های خیلی پایین تری برسه و جشن عروسی نگیره و خیلی مسایل دیگه وجود داره.
اخرین حرفم اینه واقعا عاشقشم و اون هم هنوز دوسم داره که راه برگشت برام میزاره…

MOHADESEH:

نمایش نظرها (1)

  • خب متاسفانه شما اعتماد طرف مقابل رو برای همیشه از بین بردید و باید بدونید کارتون بسیار بچگانه بوده ... حالا بهتر از هر کسی میدونید در این اوج مخالفتها اگر هم وارد زندگی مشترک بشید با چه جوی روبرو خواهید شد
    از طرفی وقتی بین دو خانواده و دو نفر به این صورت بی حرمتی پیش میاد مسلم بدونیددر آینده هم مشکلساز خواهد بود