سوالتو بپرس
X

شک و بی اعتمادی

سلام
خسته نباشید
ما چندوقتیه که نامزدیم و همه چیز خوب بوده ولی این روزها خانومم همش بهم میگه که تو منو دوست نداری، من اونی نیستم که تو میخواستی، تو نگاهت به بقیه هست در حالی که من اولا که دوستش دارم و بعدش من نتیجه نگرفتم که اونی نیست که من فکر میکردم و در آخر واقعا نگاه من فقط به خانومم هست و چشمم جایی نمیچرخه و حداقل اینه که دنبال شخص دیگه ای نمیچرخه. نمیدونم چطور بهش ثابت کنم که اینجوری نیست و داره اشتباه میکنه.ممنونم از راهنماییتون

ghasem27:

نمایش نظرها (1)

  • با سلام خدمت شما دوست عزیز
    احساسات و نگرانی شما قابل درک می باشد در اول بهتر است سعی کنید در آرامش با همسرتان گفت و گو کنید تا بتوانید علایق و نگرانی های ایشان را بهتر درک کنید و در این مسیر بهتر گام بردارید . هرچه شما شناخت بیشتری نسبت به همسرتان داشته باشید در این مسیر می توانید بهتر گام بردارید مثلا سعی کنید با خریدن یک شاخه گل، رفتن به مکانی که او دوست دارد، تغییرات در سبک رفتاری که از نظر او خوشایند است ، دادن پیام های عاشقانه و ابراز احساسات در زمان هایی که سرکار هستید و یا در مهمانی و در کنار دوستانتان قرار دارید ،حتی اگر بین شما رابطه جنسی وجود دارد انجام کارهایی جنسی مورد نظر همسرتان و .... هرچیز که از نظر همسرتان خوشایند باشد می تواند در این راستا قرار گیرد تا بتوانید شرایط بهتری را در رابطه ایجاد کنید و بهتر بتوانید با یکدیگر ارتباط برقرار کنید.
    نیاز است که افکار همسرتان مورد بررسی قرار گیرد تا بدانیم که چه رفتارهایی درشما وجود داشته است که ایشان به اشتباه آن ها را بی توجهی به خودشان و بی علاقگی شما به ایشان آن را برداشت کرده اند . بهتر است این موضوعات را جدی بگیرید و با توجه به اینکه شما در دوران نامزدی و شناخت هستید برای بررسی دقیق به صورت حضوری به روانشناس مراجعه کنید تا در این مسیر با بررسی دقیق افکار همسرتان به هردوی شما کمک شود و در صورت نیاز بک سری آموزش ها نیز در این زمینه به هردوی شماها داده شود.
    درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
    021-88472864
    شاد باشید