سوالتو بپرس
X

طلاق

سلام از رفتار و اخلاق همسرم بسطوح آمدم بطوری که می خواهم خود را نجات دهم وقید این زندگی را کلاً بزنم

abbask: سلام بازنشسته _ پنجاه سال سن_ دو فرزند _وهمسری که زندگی را برای ما سخت کرده

نمایش نظرها (5)

  • با سلام خدمت شما دوست عزیز
    اطلاعات بیشتری در مورد روابط خودتان و همسرتان و همچنین واکنش های هریک از شما در اختیار ما قرار بدهید تا با یکدیگر بیشتر صحبت کنیم.

    • سلام
      رفتارها فوق‌العاده زشت الفاظ توهین آمیز و دایم از سر صبح دادو فریاد بر سر من بچه‌ها و حتی مادر خودش آنقدر به این رفتار ادامه میدهد تا من از کوره در برم و فریادی بکشم و هرجور خودم را می خواهم کنار بکشم و کاری نداشته باشم به بهانه‌های مختلف جنگ و جدل راه میندازه حتی پیشنهاد مشاوره حضوری دادم که پیش یک متخصص مورد دمان قرار گرفته بشه قبول نمی کنه

  • دوست عزیز در این مورد نیاز است که ایشان مورد بررسی قرار گیرند تا بتوانیم دلیل رفتارهای ایشان را شناسایی کنیم و به هردوی شما در این مسیر کمک شود .
    بهتر است در زمان مناسبی با ایشان صحبت کنید و بیان کنید که برای بهبود زندگی مشترکتان به صورت حضوری هردویتان به روان شناس مراجعه داشته باشید چون اگر ایشان بدانند شما فقط ایشان را مقصر می دانید ممکن است مقاومت بیشتری در مقابل مراجعه داشته باشند.

    درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
    021-22354783

  • سپاس ولی من برای طلاق دارم اقدام میکنم و می‌خواهم از طریق حقوقی و بدون درد سر خودم را خلاص کنم برای فرزندانم هم خودشان باید انتخاب کنند که کدام طرف باشند

  • تصمیم گیری در این مورد با خود شما می باشد بهتر است اگر تصمیم نهایی خود را برای جدایی گرفته اید سعی کنید که این مسیر در آرامش بیشتری طی شود تا کمترین فشار بر فرزندانتان وارد شود.