سوالتو بپرس
X

عشق به همکار

سلام- من ده سال پیش عاشق همکار شدم اما بهش نگفتم و هر دومون ازدواج کردیم من حدود چهار سال پیش جدا شدم به دلیل اعتیاد همسرم و حدود یکماه پیش متوجه شدم همکارم هم به من علاقه مند بوده چون باهام تماس گرفتش و اون هم دوماه پیش از همسرش جدا شده به دلیل افسردگی شدید همسرش، من بعد 10 سال عشقمو بدست اوردم اما اون الان افسره – بی حوصله است و زیاد ارتباط برقرار نمیکنه وقتی من بهش پیام میدم خیلی خوشحال میشه و استقبال می کنه اما خودش هیچ وقت پیش قدم نمیشه ایا من باهاش ادامه بدم تا از این شرایط بحرانی خارج بشه یا ادامه ندم؟

elahe.ghiyasi:

نمایش نظرها (1)

  • با سلام خدمت شما دوست عزیز
    احساسات شما قابل احترام می باشد اما بهتر است در زمان فعلی که ایشان از نظر روحی در شرایط سختی قرار دارند و مدت زمان زیادی از جدایی ایشان نمی گذرد وارد ارتباط با ایشان نشوید و اجازه بدهید ایشان پروسه روحی بعد از طلاق را طی کنند تا بتوانند در مورد یک رابطه دیگر تصمیم گیری داشته باشند .
    در زمانی فعلی بخاطر شرایط روحی ایشان امکان وابستگی به شما برایشان وجود دارد اما این ارتباط وابستگی می باشد و نه دلبستگی و می تواند مشکلات بیشتری را ایجاد کند.
    بهتر است به ایشان به عنوان یک همکار توضیح بدهید که می توانند در مسیر بهبود شرایط روحیشان به روانشناس مراجعه داشته باشند تا بتوانند از نظر روحی در شرایط بهتری قرار بگیرند.
    بعد از بهبود شرایط روحی ایشان با توجه به اگاهی به علاقه شما ایشان می توانند در این مورد تصمیم گیری داشته باشند.

    درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
    021-22354762