سوالتو بپرس
X

فیبرومیالژی و افکار مزاحم

با سلام .دختر 35 ساله هستم .
افکار مزاحم درباره تهمت که تو دانشگاه بمن زدم دارم حتی اساتید نگذاشتند من صحبت کنم و توضیحی بدهم .نمراتم را پایین میدادند خیلی اذیتم کردند این افکار از سرم بیرون نمیرود.2 ترم دانشگاه نرفتم بیمارشدم . قرص فلوکستین ایا برای کنترل این افکار کمک می کند.؟البته دکتر برای بیماری فیبرومیالژی بمن داده است .

sana1370:

نمایش نظرها (2)

  • با سلام خدمت شما دوست گرامی
    دوست عزیز احساسات ناخوشایندی که در نتیجه غلبه این گونه افکار تجربه می کنید کاملا قابل درک است.
    اما مسئله شما نیز به انجام بررسی بیشتر و ارزیابی دقیق تری دارد و به شما توصیه می شود حتما برای دریافت راهنمایی ها و مداخلات لازم در راستای مشکات خودتان کمک حرفه ای دریافت نمایید و از طرق مراجعه به یک روانشناس یا مشاور بدانید که چگونه در مسیر خواسته ها و اهدافی که در زندگی تان دارید اقدامات موثر تری انجام دهید و بتوانید موانع پیش رو و موجود در این مسیر را شناسایی و رفع کنید.
    بنابراین حتما در اسرع وقت اقدامات لازم را برای دریافت کمک تخصصی انجا دهید تا کارکردهای زندگی شما در حوزه های مختلف با اختلال جدی تری روبرو نشده است.
    لازم به ذکر است که دارویی که پزشکتان تجویز کرده اند را حتما باید مصرف کنید و جلساتتان را با آن پزشکتان حفظ کنید اما در نار آن نیاز به دریافت جلسات روان درمانی هم دارید تا بتوانید به خودتان کمک کنید مشکلاتتان را با دقت بررسی و به شیوه های موثری حل یا مدیریت کنید.

  • با سلام خدمت شما دوست عزیز
    ببین عزیزم با توجه به افتی که شما تجربه می کنید نیاز است به صورت حضوری به روانشناس مراجعه داشته باشید تا بتوانیم به شما کمک کنیم تا از نظر روحی در شرایط بهتری قرار بگیرید و بتوانید مسیر رشدی خود را طی کنید .
    بهتر است از مصرف هرگونه دارو بدون تجویز پزشک خوداری کنید چون این داروها اگر با شرایط بدنی شما همخوانی نداشته باشد می تواند آسیب زا باشد .
    در این مسیر بهتر است سعی کنید یک دروه شناخت درمانی را تجربه کنید تا بتوانیم با بررسی افکار ، احساسات ، هیجاناتی که تجربه می کنید در این مسیر به شما کمک کنیم تا بتوانید نتیجه گیری بهتری داشته باشید.
    درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
    021-22685895