سوالتو بپرس
X

مسایل جنسی

من ۱۲ سال پیش ازدواج کردم و الان یه پسر ۲ ساله دارم. قبل از ازدواج به همسرم میل جنسی زیادی داشتم ولی دقیقا از همان روز ازدواج میل جنسیم به او کاملا از بین رفت!!! و در این ۱۲ سال فقط به اصرار همسرم با او سکس داشتم که این مسئله من و او را بسیار آزار میدهد. مشکل اصلی این است که من میل جنسیم را به دیگران از دست ندادم و در این مدت برای ارضای خودم مجبور به استفاده از فیلمهای پورنو و خودارضایی شدده ام. که این مسئله هم همسرم را می رنجاند. به پیش مشاورین بسیاری در ایران رفته ام ولی هیچکدام نتوانستند مشکلم را تشخیص دهند.

Hamze:

نمایش نظرها (1)

  • سلام به شما دوست عزیز
    در این مسیر بهتر است بعد روانی این موضوع نیز مورد بررسی قرار بگیرد و بهتر است سعی کنید در اول با حذف فیلم های پورن و مدیریت خودارضایی شروع کنید چون هردوی این موراد با کاهش گرایش جنسی به همسرتان شدت بیشتری می دهد البته استفاده هردوی این موراد نیز می تواند نشان از بعد روانی این موضوع برای شما باشد .
    در این مسیر بهتر است برای مدیریت خودارضایی به متخصص سکس تراپ مراجعه داشته باشید و برای بررسی بعد روانی به صورت حضوری با روان درمانگر تحلیلی وارد جلسات درمانی شوید تا بتوانیم در این زمینه به شما کمک کنیم تا شرایط بهتری را تجربه کنید .
    درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
    021-22685895