سوالتو بپرس
X

مشاوره فردی

سلام من یه چند سالی هست که شب ها موقعه خواب گریه میکنم فکر میکنم کسی منو دوست نداره و… ولی وقتی صبح پامیشم اون احساس خیلی کمرنگ شدهه و میشم همون ادمی که خیلی شاده این اواخر بدتر شدم خیلی شبها خوابم نمیره از این فکر ها وسردرد در اثر گریه ولی صبح دوباره برمی‌گردم به همون ادم قبلی من میخوام بدونم من افسرده شدم؟؟ اگه شدم راه درمان داره؟(من مشکلم رو به مشاور گفتم ایشونم کمکم کرد حالا من میخوام بایه مشاور چه همون مشاوری که باهاشون درباره مشکلم صحبت کردم چه مشاوره دیگه ایی انلاین صحبت کنم اخه شخصیت من جوری هست که من نمیتونم مشکلمو به دیگران بگم چه خانوادم چه دوستام براهمین میخوام انلاین صحبت کنم هنوز نمیتونم باتلفن با مشاور ارتباط برقرار کنم ایا امکانش هست که من با مشاور خصوصی چت کنم؟؟؟

faaaaaaaaaaaeze:

نمایش نظرها (3)

  • سلام به شما دوست عزیز
    دقت کنید که به صورت چت امکان ط کردن پروسه درمانی وجود ندارد و برای اینکه احساسات و شرایط روحی شما بررس کامل شود نیاز است که به صورت حضوری و یا تلفنی با مشاور وارد پروسه مشاوره شوید .
    این علامت ها می تواند چند نشانه از افسردگی باشد اما موضوع مهم افکاری می باشد که شما با آن روبرو هستید دوست داشتنی نبودن و این موضوع می تواند بر شرایط روحی شما تاثیر زیادی بگذارد و نیاز است که این افکار به کمک درمانگر بررسی شود و در طی جلسات درمان بازیابی و بازسازی شود .
    درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
    021-22354282

  • سلام من یه دختر۱۱ساله هستم من دوست دارم خواهر یا برادر داشته باشم ولی نمیتونم به مامان بابام بگم ویکبار پارسال به مامانم گفتم گفت دوست داری بچه بیاریم برای تولیاس بخریم اون لیاس نداشته باشه من چیزی نگفتم چون معنی حرفشو فهمیدم ولی من دلم خواهر یا برادر میخواد شبا موفع خواب همش گریه میکنم اصلا حالم خوب نیست توروخدلا کمکم کنید منم دلم یه خواهر یا برادر میخواد دیگه وقتی دوستام برای خواهر یا برادرشون چیزی میخرن گریه ام میگیره😢تورو خدا کمکم کنید

    • سلام به شما عزیزم
      احساسات تو قابل احترام هست اما برای داشتن فرزند دوم نیاز هست که از نظر مالی و روحی پدر و مادرت شرایط داشتن فرزند دوم را داشته باشند تا بتونن در این مسیر به درخواست تو جواب بدهند .
      اما موضوع مهم این هست که تو فکر می کنید با داشتن یک خواهر یا برادر چه تغییری در زندگی تو ایجاد میشه ؟
      بیشتر به نظر می رسد که شرایط روحی تو نیاز به بررسی داشته باشد چون به نظر می رسد یک سری نیازهای و احساسات در تو به خوبی پاسخ داده نشده است که تمایل داری با بودن خواهر یا برادر به انها پاسخ داده شود .