سوالتو بپرس
X

مشاوره

سلام پدر و مادر من چتای منو با یکی از دوستام خوندن بعدر الان میگن اون اتحراف جنسی داره درحالی که اصلا اینجوری نیست و همه حرفای اون از سر شوخی بوده بعد من الان عذاب وجدان شدیدی دارم که چرا نتونستن پدر و مادرمو قانع کنم که اونجوری که اونا فک می کنن نیست درضمن بهم گفتن نباید دیگه کاری به کارش داشته باشم. باید چیکار کنم نمی خوام دوستمو از دست بدم؟

mahta82:

نمایش نظرها (2)

  • سلام وقتتون بخیر
    من خانمی ۳۰ ساله هستم که حدود یک ساله عقد کردم. همسرخیلیی خوبی دارم اما متاسفانه خودم موقع عصبانیت باهمسرم خیلی بددهن میشم، و بعدش خیلی زود پشیمون میشم که چرا این حرفارو زدم ،خیلی این موضوع نگرانم میکنه که به مرور مشکلاتم بیشتر کنه میخوام بدونم راهش چیه و باید چکار کنم ممنون

    • با سلام خدمت شما دوست عزیز
      نگرانی شما قابل درک می باشد . بهتر است دقت کنید که شما با بددهنی به همسرتان نیز این مجوز را می دهید که با شما به اینگونه صحبت کند . بددهنی می تواند نشانه بی اعتماد به نفسی باشد که فرد از این طریق سعی می کند اعتماد به نفس خود را بازسازی کند اما زمان زیادی این روش دوام نمی آورد و آسیب های بیشتری برای فرد به همراه دارد.
      بهتر است دلیل اصلی این مشکلات شما شناسایی شود که چه چیزی باعث احساس ناایمنی شما در این موقعیت ها می شود و باعث می شود که شما مسیر اشتباهی را برای حل مشکلاتتان در پیش بگیرید . دقت کنید در این مواقع سعی کنید کمی به خودتان فرصت بدهید ، محیط را ترک کنید تا کمی آرام تر شوید، چند نفس عمیق بکشید، یک عدد را در نظر بگیرید و از آن عددی را کم کنید، موسیقی آرامش بخش گوش کنید و... هر کاری که بتواند کمی از خشم شما را کاهش بدهد می تواند در این مسیر مفید باشد .
      بهتر است به صورت حضوری به روانشناس مراجعه کنید تا در کنار بررسی دقیق مشکلات شما ، یک سری آموزش های کنترل خشم نیز به شما داده شود تا بتوانید عملکرد بهتری داشته باشید . و برای حل مشکلاتتان مسیر بهتری را در پیش بگیرید.
      درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
      02122354783
      شاد باشید