سوالتو بپرس
X

مشکل با همسر

سلام. خواهش میکنم کمکم کنید.من چند ساله ازدواج کردم خیلی مشکل دارم .شوهرم خیلی دروغ میگه و همه چی رو از من پنه.ن می‌کنه.نمیدونم چیکار کنم. کلی الان بدهی بالا آورده پدرم کمکش کرده.خودمم میرم سرکار کمکش میکنم اما باز اذیت می‌کنه. دیگه هیچ پولی نمیده بهم. هرروز بحث داریم.جدیدا دست هم روم بلند میکنه.من حتی دو بار قرص خوردم خودمو بکشم. خیلی مشکل عصبی پیدا کردم. قرص استرس و اعصاب هم میخورم .بهم میگه تازه دیوونه ای . تورو خدا یه راه حل نشونم بدین .

Afsanehh:

نمایش نظرها (1)

  • با سلام خدمت شما دوست عزیز
    احساسات شما قابل درک می باشد اما بهتر است با توجه به توضیحات شما در اول خودتان به صورت حضوری به روانشناس مراجعه کنید تا بتوانید از نظر روحی شرایط بهتری داشته باشید دقت کنید که اقدام به خودکشی یک زنگ خطر برای مراجعه به روانشناس می باشد و در کنار آن نیز برای بررسی دقیق تر مشکلاتتان و صحبت با همسرتان به کمک مشاور ایشان نیز وارد پروسه مشاوره شوند تا بتوانید مشکلاتتان را به صورت دقیق مورد بررسی قرار بدهید.
    نیاز است که با همسرتان صحبت شود و دلایل پنهان کاری های ایشان مشخص شود. بهتر است در زمان عصبانیت با ایشان وارد بحث نشوید تا در شرایط بهتر بتوانید باهم صحبت کنید در زمان عصبانیت تنها ممکن است هردویتان کنترل خود را از دست بدهید و رفتار مناسبی نداشته باشید .
    در مورد مصرف اینگونه داروها نیز دقت کنید که مصرف آنها بدون تجویز پزشک می تواند آسیب زا باشد و خطرات بیشتری برای شما به همراه داشته باشد.
    درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
    021-22354282
    شاد باشید