سوالتو بپرس
X

مهاجرت😭

سلام من یک دختر 16 ساله هستم میرم یازدهم در شیراز زندگی میکنم
دغدغه مهاجرت واقعا فکر هر روز منه اینکه بخوام واقعا برم ایتالیا باید از همین الان اقدام کنم زبان کار کنم و….
اما من گیجم طوری که این افکار منو از درسخوندن کارو زندگی انداخته با خودم میگم الان برم یا بعد از دانشگاه (قصد قطعی مهاجرت دارم) از کجا بفهمم من واقعا 18 سالگی اونجا میتونم دووم بیارم یا نه نمیخوام با کلی دردسر برم بعد افسردگی بگیرم برگردم دوست دارم مطمئن باشم برم لطفا بگید من واقعا چی کار کنم
ازکجا بفهمم آمادگی دارم

Saana:

نمایش نظرها (1)

  • سلام به شما دوست عزیز
    خب در کنار انتخاب مسیر مهاجرت نیاز است که شما به شرایط سنی و رشدی و حتی امکانات مالی و شرایط تحصیلی و یا هرکار دیگری که می خواهید در آنجا انجام بدهید هم توجه کنید تا بتوانید در این مسیر تصمیم گیری کنید.
    در هرصورت بهتر است که فعلا تمرکز خود را بر درس خواندن و یادگیری زبان قرار بدهید چون در هرزمانی که بخواهید اقدام کنید و شرایط مالی و کاری آن را داشته باشید خب داشتن مدرک تحصیلی و زبان اهمیت زیادی دارد.
    در این مسیر خب بهتر است از تمرکز افراطی خوداری کنید چون اگر فعلا کاری در این مورد نمی توانید انجام بدهید فکر کردن هم کمکی به شما نمی کند .
    بهتر است اجازه بدهید به شرایط سن 18 سال به بالا برسید و خب در این زمان زبانتان را نیز تقویت کنید بعد از داشتن شرایط سنی مناسب براساس شرایط مد نظرتان با مشورت با خانواده و فردی که شرایط زندگی در این کشور را بداند مشورت کنید و تصمیم گیری داشته باشید.