سوالتو بپرس
X

چرا آدما اینجورین؟!

سلام
در گذشته افرادی بهم بدی کردن و باعث شدن مسیر زندگیم عوض شه و سختی های زیادی رو متحمل بشم اما هیچ وقت به روشون نیاورده بودم اخیرا که واقعا از مسیر زندگیم خسته شدم وقتی به روشون آوردم بهم می گن چی؟! کی؟! آخه من زیاد با اونا در ارتباط نبودم. و می گن ما چرا باید عذرخواهی کنیم ازت؟! در صورتیکه رفتارهای یهویی اونا در گذشته کلی دردسر برام درست کرد. چکار کنم تا این آدمارو فراموش کنم؟

S.H:

نمایش نظرها (1)

  • سلام به شما دوست عزیز
    قابل درک هست که شما ممکن است در گذشته تجربیاتی را داشته اید که برایتان حس ناخوشایندی را ایجاد کرده است اما دقت کنید که واقعا شاید تعجب انها درست باشد چون انسان با توجه به شرایط روحی خودش و دیدگاه و افکاری که دارد رفتارهای دیگران را معنا دهی می کند و در این مسیر چون عموما سوالی نیز پرسیده نمی شود با خطای زیادی انسان مواجهه می شود .
    بهتر است دقت کنید که شما مختار به انتخاب مسیر خود هستید و اینکه شما مسیر اشتباهی را بروید و یا به خودتان اسیبی وارد کنید و... حتی اگر دیگران را مقصر بدانیم بازهم انتخاب شما می باشد چون شما می توانید مسیر زندیگ خودتان را انتخاب کنید جدای از اینکه دیگران چه فکری می کنند و یا چه افکاری دارند .
    در این مسیر بهتر است سعی کنید که با شناخت بیشتر خودتان و افکار و احساساتی که تجربه می کنید وب ا قبول مسئولیت انتخاب هایتان در مسیر رشدی گام بردارید و مسیر های دیگری را انتخاب کنید که به ان علاقه دارید ، استعداد ان را دارید و برایتان احساس لذت دارد بر مبنای شناخت نسبت به آن مسیر .
    تمرکز بر گذشته کمکی به شما نمی کند پس بهتر است از گذشته تجربه کسب کنید و برای اینده خود تلاش کنید .