سوالتو بپرس
X

چطور فراموشش کنم

سلام من عاشق یکی از پسرای فامیلامون شدم و چندسال پیش بهش ابراز علاقه کردم و اون همون موقع بهم پیشنهاد دوستی داد و من قبول نکردم بعد اون چندبار تبه صورت غیر مستقیم متوجه توجه به خودم بارها شدم تا اینکه پیشنهادش دوباره پارسال تکرار کرد و من قبول نکردم باز تنها به این دلیل که انتظار ابراز علاقه از طرف خودش داشتم و احساس کردم پیشنهادش ممکنه به یه دوستی زودگذر منجر شه قبول نکردم اون پسری به شدت مغرور و من غیرمستقیم متوجه توجهش شدم ولی احساس احساس کردم یه حدسه الان دلم میخواد واقعا فراموشش کنم ولی هر کاری میکنم نمیتونم ممنون میشم کمکم کنید

Nice angel:

نمایش نظرها (1)

  • با سلام خدمت شما دوست عزیز
    احساسات شما قابل احترام می باشد اما بهتر است دقت کنید که شما مسیر درستی را در پیش گرفته اید چون با توجه به اینکه ایشان فامیل شما نیز می باشد ممکن است داشتن رابطه و آگاهی دیگران باعث شود که دیدگاه منفی در ذهن دیگران در مورد شما شکل گیرد . با توجه به اینکه ایشان از احساس شما آگاهی دارد اگر مایل به رابطه دائم یعنی ازدواج باشند می توانند در شرایط مناسب به این منظور به صورت رسمی اقدام کنند . بهتر است شما در زمان فعلی شرایط موجود را بپذیرد و از تمرکز مداوم بر این فرد و رفتارهایشان خوداری کنید و سعی کنید با یک برنامه ریزی برای رسیدن به دیگر اهدافتان و علایقتان تلاش کنید داشتن برنامه ریزی می تواند در این مسیر به شما کمک زیادی کند.
    اگر در سن نوجوانی قرار دارید بهتر است دقت کنید که ممکن است با رشد سنی که می تواند باعث رشد عاطفی، اجتماعی، جنسی و... نیز می شود ممکن است این رابطه و این فرد دیگر برایتان اهمیت نداشته باشد پس بهتر است به خودتان فرصت رشد را بدهید در کنار احترامی که برای احساستان برای خودتان قائل می شوید که به عنوان یک انسان حق دارد فردی را دوست داشته باشد. به این طریق پذیرش شرایط برایتان راحت تر می شود.
    درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
    021-22354304
    شاد باشید