سوالتو بپرس
X

کاهش دادن میل جنسی

با سلام
میل جنسی بنده بسیار بالا می باشد. بنده پس از هفت سال زندگی مشترک حدود 1 سال است که از همسرم جدا شده ام. مدتی به دلیل استفاده از قرص های ضد افسردگی میل جنسی ام پایین بود و مشکلی نداشتم اما پس از ترک این قرص ها مجدداً میل جنسی ام زیاد شده است و از آنجایی که دیگر متاهل نیستم مشکل خودارضایی سراغم آمده است.
می خواستم اگر امکانش باشد به من قرص یا کپسولی برای کاهش موقت میل جنسی ام تا زمان ازدواج مجدد معرفی نمایید.
با سپاس فراوان

hnateghian:

نمایش نظرها (1)

  • مصرف مرتب برخی مواد غذایی می تواند باعث کاهش این میل شود که از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:
    شیرین بیان:
    عصاره شیرین بیان دارای مقادیری گلوکز، ساکاروز، آسپاراژین، مواد آلبومیدی، رزین و اسانس است و در پزشکی، داروسازی و صنایع بهداشتی و غذایی مصارف متعدد دارد. عصاره این گیاه حاوی ترکیب گلیسیریزین، اسید گلیسریزیک و نمک های پتاسیم و کلسیم است. اسیدگلیسریزیک و گلیسیریزین برای درمان زخم های گوارشی مفید است اما روی میزان تستوسترون و کورتیزول اثر منفی می گذارد و باعث ناتوانی جنسی، ناباروری و کاهش میل جنسی می شود.
    نعنا:
    معروف ترین گیاه دارویی است و خواص هضم کنندگی، ضدعفونی کننده ، مقوی و محرک دارد. از این گیاه معمولا در صنعت غذا و شیرینی برای طعم دادن استفاده می کنند اما این گیاه در عین حال باعث کاهش میل جنسی می شود. مطالعات نشان می دهد جوهر نعنا خشک موجود در قرص نعنا سطح تستوسترون را کاهش می دهد و تحریک جنسی را به تاخیر می اندازد.
    گنه گنه:
    گنه گنه اسانسی است که به نوشیدنی های گازدار و نیروزا اضافه می شود و عامل مزه تلخ این نوشیدنی هاست اما این اسانس کاهنده میزان تستوسترون نیز هست.
    شکر:
    مواد غذایی حاوی شکر باعث افزایش ناگهانی قند خون و کاهش تستوسترون می شوند که به طور مستقیم بر میل جنسی اثر می گذارند.

    کاهش میل جنسی با مصرف برخی خوراکی ها
    سویا:
    سویا ماده غذایی طبیعی غنی از ریزمغذی هاست. این گیاه حاوی انواع پروتئین، قندها، چربی ها، ویتامین آ و ب، پتاسیم، کلسیم، منیزیم و ... است ؛ با این حال به دلیل داشتن فیتواستروژن ها کاهنده میل جنسی در زنان و مردان است چون باعث کاهش سطح تستوسترون می شود.

    مواد غذایی سرخ شده:
    اسیدهای چرب موجود در مواد غذایی سرخ شده به شدت بر میل جنسی تاثیر منفی می گذارد. چربی های هیدروژنه با تاثیر بر هورمون ها باعث کاهش سطح تستوسترون شده و حتی عامل بروز نقص در ساختمان اسپرم هستند. اسیدهای ترانس، گردش خون را کند می کنند و مانع نعوظ مردان می شوند. در زنان نیز تحریک پذیری را کم کرده و میل جنسی را پایین می آورند.

    کلم:
    کلم گرچه نماد باروری است اما می تواند باعث کاهش میل جنسی شود. کلم غنی از فیبر بوده و باعث تحریک داستگاه گوارش و نفخ می شود. از سوی دیگر کلم پخته بویی متصاعد می کند که خود کاهش دهنده میل جنسی است.
    سیر:
    این گیاه معجزه آسا در پزشکی، اگر زیاد مصرف شود می تواند باعث کاهش تمایلات جنسی شود. گرچه این گیاه برای قلب خوب است و گردش خون را تشدید می کند و باعث نعوظ بهتر و کاهش اختلال های جنسی می شود اما بوی شدید آن کشنده میل جنسی در طرف مقابل است.
    پنیر:
    این ماده لبنی حاوی هورمون هایی به نام زنوسترون است که بر میل جنسی اثر منفی می گذارد. لبنیات همچنین حاوی سروتونین است که فرد را خواب آلوده می کند.

    در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید

    021-22689558