سوالتو بپرس
X

arah

لیسانس علوم تربیتی با29 سال خدمت به عنوان اموزگارو همسرم لیسانس ادبیات فارسی با 25 سال خدمت به عنوان دبیر تنها بسری داریم که در سال سوم تجربی در دبیرستان نمونه دولتی مشغول تحصیل است ساکن در خراسان رضوی هستیم بسرم مانند قبل در تحصیل جدی نیست معدل او در ترم اول 18/30شده فکر میکنم به خاطر گوشی جدید موبایل است که با وساطت مادرش مجبور به تهیه برای او شدم. بیشتر اوقات فراغت را با گوشی سبری میکند استفادهی نا صحیح نمیکند ولی ا رتباط او با شبکه های مجازی بیشتر شده طوری که هنگام مطالعه گوشی باید کنارش باشد با وساطت مشا ور مدرسه و مشاور خارج از مدرسه سعی کردم زمان استفاده از گوشی را مدیریت کند اما فایده نداشت لطف کنید راهنما یی کنید چه کنم با تشکر فراوان همراه 09358820381 تلفن ثابت 05152320129

arashsppm:

نمایش نظرها (1)

  • با سلام. دوست گرامی
    قطعا داشتن موبایل و استفاده از شبکه های مجازی تأثیر بسیاری در عدم تمرکز فرزندتان بر روی درسهایش دارد. اما اینکه آیا تمام علت این باشد یا نه نیاز به بررسی بیشتر دارد.
    اما کاری که باید بکنید اینست که با وی در جوی آرام و برخوردی رحمت محور صحبت نمایید. از خطرات و معایب موبایل و شبکه های مجازی بگویید. در مورد اینکه با تلاش در زمینه تحصیلی هم میتواند آینده ای پر از آرامش را بسازد هم با وی گفتگو کنید.
    به هر حال باید تا می توانید صحبت منطقی بنمایید و آگاهی وی را بالا ببرید. از محبت منطقی به وی هم غافل نباشید. در اوقات استراحت می توانید با هم در پارکی قدم بزنید و یا به دیدار اقوام بروید.
    در نهایت باز هم تأکید دارم که آگاهی وی را بالا ببرید.
    از راهنمایی های مشاور حرفه ای در مراکز مشاوره هم استفاده نمایید. به هر حال کار را به کاردان بسپارید.
    موفق باشید