محتوا:سلام وقتتون بخیر من دختری بیست ساله هستم که مدتی پیش با ی پسر بیست و پنج ساله نامزد کردم. سه سال باهم دوست بودیم. یک هفته قبل عقدمون من خودم پیشنهاد کردم که برای معاینه بکارت مراجعه کنیم و برگه گواهی سلامت رو هم گرفتم و کاملا سالم بودم و برگه رو دادم به نامزدم که به مادرش نشون بده. اما سه روز قبل عقد مادرشون تماس گرفتن و به مادر من گفتن دخترو باید ببریم برای معاینه. مادر من گفتن بچه ها خودشون رفتن. انگار به مادرشوهر من برخورد که چرا اون منو نبرده. گفتش درسته بچه ها رفتن اما بااااااید به من میگفتن و منو میبردن. مادرمنم گفتن اگر به دخترمن شک دارید بیاید همین الان ببریدش. مادر نامزدم هم گفتن حالاکه کار از کار گذشته. ایشون مدام تاکید میکردن که خودشون باید منو میبردن…..
فردای این روز نامزدم به من گفت بیا بریم حلقه بخریم منم باهاشون رفتم اما تو راه متوجه تغییر مسیر شدم و ایشون گفتن باید بیای برای معاینه بکارت برای بار دوم چون خانواده من به دکتر قبلی اعتماد نداشتن و برگه رو هم قبول ندارن.
من با عصبانیت و استرس رفتم دکتر. اگر نمی‌رفتم راجبم فکرای بدی میکردن. بعد از اثبات پاکی و سالم بودن بکارت من عصبانیتمو بروز دادم و بین من و مادر نامزدم درگیری لفظی صورت گرفت و این جریان به گوش خانواده من رسید. پدر من هم همه وسایل شونو پس فرستاد و گفت دیگه دخترمو به خانواده ای که به پاکیش شک دارن و هرروز پیش ی دکتر زنان میبرن نمیدم.
جناب مشاور خانواده همسر آینده من حق چنین کاری رو دارن؟
بعد از این درگیری ها مادر نامزدم گفتن من باید برم ازشون معذرت خواهی کنم تا بذارن عروسشون بشم و قسم خوردن که اگ من عذرخواهی نکنم اجازه عقد به پسرشون نمیدن.
نامزد من هم اصلا قبول ندارن که کار اشتباهی کردن و حق رو به خانوادشون میدن. مادرشون هم گفته یا باید من رو انتخاب کنن یا مادرشونو.
با این تفاسیر من حس کردم پرده حرمت ها دریده شده و گفتم این ازدواج رو بااین شرایط نمیخوام.
من انتخاب درستی کردم؟
اگر بعدا سراغ من بیان من باید چ واکنشی نشون بدم؟؟
این رو هم بگم که خانواده من خیلی در حق نامزدم خوبی کردن هیچی ازش نخواستن نه کار خوب داره نه ماشین داره نه خونه داره نه قدبلند و هیکل مردونه و از همه مهمتر اینکه احساس میکنم اصلا نمیتونن در مقابل مادرشون بایستن و بگن که دخالت نکنن.
بدن من چه ارتباطی به مادر همسرم داره آخه
جناب مشاور من واکنش بدی نشون دادم یا واقعا کار مادر همسرم غیر اخلاقی بوده
لطفا من رو راهنمایی بفرمایید