سوالتو بپرس
X

احساس تنهایی شدید

از همسرم دل کندم الان وجودش فقط بخاطر پسرم برام مهمه چون خیلی بهش وابستس من هرکاری براش بکنم بازم میگه بابام البته چون خیلی کم میبینتش هیچوقت خونه نیست و اکثر وقتایی هم که هست سرش تو گوشیشه احساس تنهایی شدیدی میکنم هیچ کاریش مورد تائید من نیست و هیچ کاریش به چشم ممن نمیاد البته خودشم چند بار تا حالا گفته بخاطر بچه داره زندگی میکنه ولی بخاطر بچه حاضر نیست درست زندگی کنه جلوی بچه دعوا میکنه فحاشی میکنه و درآخر خونه رو ترک میکنه که همون موقع پسرم بغض میکنه و منو مقصر میدونه بنظرتون من چکار باید بکنم

asal banoo:

نمایش نظرها (3)

  • احساس تنهایی نوعی احساس تهی بودن و خلاء درونی است. شما احساس انزوا كرده و از دنیا جدا می‌شوید،‌ از كسانی كه دلتان می‌خواست با آنها رابطه داشته باشید،‌می‌برید.


    انواع و درجات مختلفی از احساس تنهایی وجود دارد . شاید تنهایی را به صورت یك احساس مبهم از درست نبودن امور تجربه كنید. این حالت نوع خفیف احساس تهی بودن است. شاید هم تنهایی را به صورت محرومیت و درد بسیار شدید تجربه نمائید.
    یك نوع ازتنهایی به گم كردن یك شخص خاص، بدلیل مرگ او یا دوری‌اش مربوط می‌شود. نوع دیگر تنهایی ناشی از فقدان تماس با مردم است به این دلیل ممكن است واقعا بصورت فیزیكی به خاطر كار در شیفت شب یا اقامت در ساختمانی كه مردم بندرت به آنجا رفت وآمد می‌كنند، از دیگران جدا شده باشید. شما حتی ممكن است از نظر عاطفی احساس تنهایی كنید، در حالی كه در میان مردم هستید ولی در برقراری رابطه با آنها دچار مشكل باشید.

    در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
    021-88422495

  • سلام و روزتون بخیر
    من شدیدااحساس تنهایی میکنم و دلم میخواد خودکشی کنم، به هیچ کس اعتماد ندارم البته تجربه شکست عشقی و مورد سو استفاده قرار گرفتن رو هم دارم. به راحتی نمیتونم با دیگران ارتباط برقرار کنم مخصوصا دختران. لطفا راهنمایی کنین

    • احساس تنهایی شدید:در دنیایی که زندگی می کنیم، داشتن اضطراب در حد متوسط که محرک برای شروع حرکت در مسیر داشتن زندگی بهینه و دستیابی به اهداف، نرمال طبیعی می باشد ولی اضطراب بیش از اندازه که در سایر زمینه های زندگی شما ایجاد مشکل کند و شما را از تمام فعالیت های زندگی باز دارد، مساله ای قابل تامل و نیازمند پیگیری می باشد.


      احساس تنهایی شما به اضطراب و استرس شما و تاثیر آن بر ناتوانی در برقراری ارتباط می تواند ارتباط داشته باشد. رفتارهای تکانشی شما و اقدامات شما درخصوص خودکشی، مواردی هستند که باید با طی جلسات مشاوره مدوام ، جهت حل مسایل اقدام گردد. توصیه می کنم حتما" در جلسات مشاوره شرکت نمایید تا علل و عوامل زمینه ساز مشکلتان بررسی شود.
      از جمله کارهایی که می توانید برای کاهش اضطراب انجام دهید، موارد زیر می باشند:
      کارهایتان را به بعد موکول نکنید، خودتان را تشویق کنید، کار بهتری غیر از گوشه نشینی و ... برای انجام دادن پیدا کنید، یک حرکت قدرتی را تمرین کنید ( ورزش، دوچرخه سواری و ...)، صاف‌تر بایستید و .... ولی توصیه می شود در کنار انجام فعالیت های فوق به مشاور مراجعه نمایید.
      در این مورد در اسرع وقت با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
      021-88422495

      در ادامه بخوانید :
      https://sppm.ir/%D8%A7%D8%AD%D8%B3%D8%A7%D8%B3-%D8%AA%D9%86%D9%87%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%B4%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D9%88-%D8%AE%DB%8C%D8%A7%D9%84-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%B2%DB%8C/

      https://sppm.ir/%D8%A7%D8%AD%D8%B3%D8%A7%D8%B3-%D8%AA%D9%86%D9%87%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D9%88-%D8%A8%DB%8C-%D8%A7%D8%B1%D8%B2%D8%B4%DB%8C-%D9%85%DB%8C%DA%A9%D9%86%D9%85-%D8%A7%D8%B9%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%AF-%D8%A8%D9%87/