سلام و وقت بخیر
من خانمی ۳۴ساله هستم مدت ۴سال از ازدواجم میگذره و یک فرزند ۳ساله دارم.تحصیلات ارشد دارم و خانه دار.همسرم ۳۵ساله و سیکل هستن.
در این سالها مشکلاتی برای زندگی من پیش آمده که به مشاوره شما نیازمند هستم.
همسر من بسیار جوشی هستن و سر مسائل پیش پا افتاده به شدت عصبانی میشوند و گاها پیش آمده که به سمت من حمله ور میشوند.و حتی جلوی پسرم هم این رفتار را انجام میدهند که من به شدت نگران آینده فرزندم هستم.ایشان اصلا به نظرات من اهمیت نمیدهند.بسیار خودرای و روحیه کنترلگری دارند. دائما گوشی و حساب بانکی و حساب بورسی مرا چک میکنند. باوجود اینکه تابحال رفتار سوئی از من ندیدند اما بازهم به رفتارشان ادامه میدهند. و چیزی که بسیار مرا ناراحت میکند و کنترل خود را از دست میدهم و عصبی میشوم این است که زبان بسیار تلخی دارند و تهمت های ناروایی میزنند .مثلا اینکه به من میگویند تو یواشکی به خانواده ات چیزی میدهی و یا اینکه تو از اینکه من به خانواده ام چیزی بدهم زورا نباید و این درحالی است که من حتی بدون اجازه اش سر سوزنی از خانه بیرون نمی دهم و همیشه به پیشنهاد خودم برای خانواده اش تحفه ای می فرستیم و بسیار به خانواده اش احترام میگذارم.
و اینکه ایشان اجازه هیچ فعالیت و حتی تنها بیرون رفتن به من نمیدهد و حتی ذره ای پول دست من نمیدهد بااینکه خودش مخالف کار کردم من بوده است.
لطفا مرا راهنمایی کنید درقبال چنین رفتارهایی چه واکنش داشته باشم وبرای تغییر ایشان چه کنم. حاضر به مشاوره رفتن هم نیست