سوالتو بپرس
X

انتخاب رشته

سلام من یه دخترم که میخوام برم کلاس هفتم و مشکل اینه که پدرم میگه برای انتخاب رشته فکر کن و من 4 سال فکر کردم و تصمیم گرفتم بازیگر بشم چون یکی از آرزو های منه و توی مدرسه خیلی از لحاظ تئاتر معروف هستم و روم نمیشد به مامانم و بابام بگم آخرش امروز به مامنم گفتم ولی مامانم میگه نه این رشته خوب نیست ولی من عاشق این رشتم ولی در نظر دارم که اگر قرار به خوندن رشته ی دیگه ای هست اون رشته رو بخونم ولی در آینده کلاس های بازیگری به صورت مخفیانه برم و هنوز به بابام درمورد این قضیه چیزی نگفتم. تروخدا راه حل جلوی پام بذارید!مرسی!

rey4:

نمایش نظرها (2)

  • دوستم به نظر من میتونی فعلا یه رشته ی دیگه رو انتخاب کنی و بعدا که اون رو به پایان رسوندی یا همزمان با اون کلاس بازیگری هم بری. مثلا من خودم عاشق فیزیک هستم ولی این رشته آینده کاری خوبی نداره. واسه همین میخوام اول دکتر بشم و بعد از اون فیزیک رو که علاقه شخصیم هست دنبال کنم.اون جوی دیگه تنها شغلم فیزیک نیست و درآمد دیگه ای هم دارم. تو هم اگه یه رشته ی دیگه رو انتخاب کنی و قول بدی که به درست صدمه نزنه ، فکر نکنم پدر و مادرت مخالف باشن که تو رو کلاس بازیگری ثبت نام کنن تا هم بازیگری و هم یه رشته ی دیگه رو با هم ادامه بدی.

  • سلام دوست عزیز، با توجه به علایق شما و رشته ای که مد نظرتان است و تصمیم پدر و مادرتان، شما هم میتوانید خانواده تان را قانع کنید که میخواهد بازیگر شوید و یا هم اینکه رشته ای که میگویند بخوانید و در آینده شغل بازیگری را هم داشته باشید دقت داشته باشید، مخفی کردن از خانواده تان کار درستی نیست، زیرا آنها باید علایق و ویژگی های شما را بشناسند.

مطالب مرتبط