به یک تناقضی توی سایتان همین امروز که باهاش آشنا شدم ، برخورد کردم . اونم این بود که در یک بخش یکی از مشاورانتان داشت از آیات قرآن و احادیث ائمه در مشاوره اش استفاده میکرد و در جایی دیگر از وب سایتتان ، یک کاربری سوالی در مورد خودارضایی نوشته بود و مشاورتان در پاسخ به این فرد که اعتیاد به خودارضایی داشت ، به او چنین راهکار میداد که مثلا یه تایمی از هفته را انتخاب کند برای خودارضایی😐 تا دیگر استرس در رابطه با تایم خودارضایی نداشته باشد . الان من میخوام بدونم این سایت دقیقا زیر نظر چه سازمان و یا ارگانی است ؟ آیا این سایت از طریق سازمان های کشوری اداره و کنترل می شود یا اینکه یک سایت خصوصی است ؟ احساس میکنم گاهی اوقات یک سری از افراد عادی و بدون تخصص خیلی راحت با تغییر نام خود به مشاور ، میان و خودشان را قالب مشاور جا بزنند و هر نظری را به خورد مردم میدن . چون بحث مشاوره خیلی بحث حساسی است و اینکه در خود سایت شما من امروز تناقضی به این شکل پیدا کردم ، خیلی مرا نگران خود کرد . لطفا پاسخ این سوال را از خود مشاوران مربوطه بپرسید و پاسخشان را به من اطلاع دهید چون این موضوع خیلی مرا نگران کرد که کلا از مطرح کردن سوالاتم در اینجا منصرف شوم .
اون مشاوری که داره مثل رژیم غذایی راحت به اون نوجوان میگه که یه روزی رو انتخاب کن و در آن روز کار خودارضایی خودت را انجام بده مگر نمی دونه که از لحاظ شرعی این موضوع ایراد دارد ؟
بنده از این تناقضات کم ندیدم ولی یکی از بزرگترینش این بود که چشم مرا گرفت که آخه مگه میشه یه جا حرف از قرآن و خدا و پیغمبر بزنی و جایی دیگر دقیقا خلاف حرف آن ها . اگر مشاورانتان با هم فرق دارند ، خب این بعدها می تواند زمینه ساز مشکل شود کما اینکه به نظر من همین الان هم شده . چون برای مثال فرض کنید یه نفر الان از آقای X مشاوره می گیرد و فردا روزی از آقای Y و حالا اگر خط فکر آقای X با آقای Y کاملا متفاوت باشد چی ؟ چه کسی پاسخگوی این بی نظمی ها است ؟
اگر واقعا نیت از این مشاوره ها و این سایت های آنلاین این است که تاثیرگذار باشند و عمقی به مسئله بپردازند ، پس این حرکت به کل ، عمق کار خودتان را از بین می برد .
نمیشه که در عین حال هم این طرز فکر مشاوره دهد و هم طرز فکری 180 درجه مخالف این طرز فکر !!!
مثل این که هم بگیم خدا خوبه و هم شیطان !!!!!
به نظرم قبل از اینکه این بساط را برای مشاوره به مردم بی سپر از خود فراهم کنید ، یه دور از زیر صافی مشاوران خود را بگذرانید .
این را حتما به عنوان یک هشدار بزرگ به مجموعه تان اطلاع رسانی کنید .