سلام.من دختری 26 ساله و شاغل هستم.حدود یک سال آقایی که هم دامشگاهی بنده بود دایما به من ابراز علاقه میکرد و من ایشون رو نادیده میگرفتم تا اینکه بلخره قبول کردم و حدود 3.5 ما بود که با هم در ارتباط بودیم و رابطه ی ما خوب و سالم بود. ایشون خیلی ابراز احساسات میکردند و همه چی عالی بود. گاهی اوقات بحث هایی داشتیم که خب طبیعی بود و حل میشد.تا اینکه یکبار سر حجاب من بحث شد،نه من میخواستم تغییر کنم نه ایشون کوتاه میومدن منتهی فردای اون روز خودشون تماس گرفتن و معذرت خواهی کردند و همه چی خوب پیش میرفت تا اینکه یک دفه این آقا به من گفتن که بعد از اون بحث علاقه ی من به تو کم شده و صلاح نیست این رابطه رو ادامه بدیم و بدون توضیح بیشتر و دلیل منطقی قطع ارتباط کردند. همه جا بلاکم کردن. من حتی نمیدونم چه کار اشتباهی انجام داد!
این رو هم بگم رابطه ی ما منطقی بود و هر دو قصد ازدواج داشتیم و قرار بود دو هفته ی بعد برای خواستگاری بیان.
سوال من اینه که آیا بهتره ایشون رو به حال خودشون بذارم تا فکر کنن و پی به کار اشتباهشون ببرن و خودشون برگردن یا اینکه من درخواست قرار ملاقات بدم و پیش قدم شم و حداقل بفهمم چرا با من این رفتار رو کردن؟
کل زندگیم سر این موضوع مختل شه و نمیتونم فراموش کنم و روی مسایل تمرکز کنم. حدود 20 روز از این جدایی میگذره و ایشون فعلا واکنشی نداشتن.