‎با سلام و خسته نباشید
‎من ۲۷ سالمه و کارشناسی ارشد دارم همسرم ۳۶ سالشه و اونم ارشد داره. یک سال و نیم هست ک عقد هستیم و قبل از اون هم یک سال دوست بودیم. همسرم قبلا یک بار ازدواج کرده بود و به گفته ی خانوم سابقشون دلیل طلاق سردی ایشون و عدم تفاهم بوده. با توجه به موقعیت خوب من و مطلقه بودن ایشون خانواده ام خیلی مخالف بودن ولی بلاخره راضیشون کردم.
‎هیچ یک از اون مشکلاتی ک اون خانوم گفتن همسرم داره برامون پیش نیومد… قبل از ازدواج مشاوره هم زیاد رفتیم و گفتن ازدواجمون خوبه و البته به دلیل بیماری روانی پدرش با چندین روانپزشک و حتی دکتر خودش صحبت کردم و همه بهم گفتن ک بیماریشون ارثی نیست و همسرم سالمه.
‎دقیقا یک ماه بعد از عقد همسر من بیکار شد، همش نگران قول هایی بود که به خانواده ام داده و حتی حرف جدایی رو میزد چون میگفت وقتی من نتونم به قول هام عمل کنم دعوا میشه البته فقط یه تحدید مسخره بود و به محضی ک حس میکرد من جدی شدم تو جدایی تغییر رویه میداد.
‎اینکه شکم برده دو قطبیه به خاطر اینه ک دوره های ارامش و عصبانیت داره البته از لحاظی ارتباط مستقیم با جیبش هم داره ینی وقتی پول داره عصبی نیست به اون صورت. اما در کل خشم و کینه در وجودش هست، خانواده ی من خیلی باهاش راه اومدن با وجود مخالفت اولیه ولی به محض اینکه یه چیزی بر وقق مرادش نیست سریع شروع به فحش دادن میکنه و عصبی میشه.
‎اخرین دعوامون به خاطر این شد که تو یه مسافرت پدر من گفت ما نباید تو یه اتاق با هم باشیم و ایشون هم اینو به حساب توهین گذاشت و نصفه شبی برگشت و قابل ذکره ک دقیقا همین مشکل رو با خانواده ی همسر سابقش هم داشته ولی اون موقع کوتاه اومده بوده در مقابل همه چیز، الان همش توهین میکنه به خانواده ام و میگه هیچکس نباید رو حرف من حرف بزنه، از امروز شروع کرده میگه من قدرتم خیلی زیاده و زیر بار حرف کسی نمیرم، گاهی منو تحقیر هم میکنه.
‎واقعا نگرانم مریض باشه، چون نرمال نیست اینطور ناسازگاری و اینکه بهم بگه من قدرتمند ترین ادم رو زمینم کسی نباید رو حرفم حرف بزنه! علائم دو قطبی چیه؟ البته شکم به خودشیفتگی هم هست…
‎ما تو روابط جنسی مشکلی نداریم اصلا، وقتایی ک عصبی نیست ازم معذرت خواهی میکنه به خاطر رفتارش و میگه همش به خاطر فشار بی پولیه… میشه کمکم کنید؟