سلام و عرض خسته نباشید
بنده ۱۷ سالم هست و به مدت 4 سال یعنی از ۱۳ سالگی دچار خودارضایی شدم.
من خودم مشکلمو میدونم. مشکلم این هست که ارادم ضعیفه. هی فیلم هامو پاک میکنم ولی دوباره هی میریزم. این چرخه ادامه داره. میترسم که به درسم صدمه بزنه چون میخوام کنکور بدم خیلی میترسم.
از ۱۳ سالگی شروع کردم. یک سال اول زیاد جدی و شدید نبود ولی هرچی جلوتر رفت بد تر شد. اولای شروع کردنم ۲-۳ هفته یک بار صورت میگرفت. و جلو تر رفت و کم کم بیشتر شد تو ۲ سال و من یادمه وقتی ۱۵ سالم بود، یکروز ۶ بار این عملو انجام دادم.
بعد اون مدت مشغله هام زیاد شد خیلی کمتر شد و رسید به هفته ای یکبار یا هفته ای ۲ بار. ولی الان دوباره بیشتر شده و روزی یک بار انجام میدم این عملو.
اصلااااااا مذهبی نیستم و این که گناه داره رو قبول ندارم. نگرانیم فقط برای درس و کنکور هست. و کمی هم بخاطر ایندم و رابطه ای که قراره با همسرم برقرار کنم.
امیدوارم شما بتونید کمکم کنید. و اینکه بهم بگید که تاثیراتش چقد میتونسته باشه تو این مدت 4ساله و این که چه مقداریش روم اثر گزاشته. من میترسم که موقعی که ازدواج کردم دچار مشکل شم. در این مورد هم کمکم کنید ممنون میشم. و این که برای تقویت اراده چیکار باید کرد؟؟؟ من تو درس و کلا تو اکثر موارد ارادم سست هست. ممنون میشم کمکم کنید.