سلام من پسری 19 ساله و پشت کنکوری هستم و ساکن تهران هستم
لطفا کمکم کنید مشکلم خیلی حاده و نیاز به کمک دارم.
من چند وقت پیش در مجازی با دختری اشنا شدم که از دوستان رفیقای صمیمیم بود. اون زمانی که ما با هم کمی صحبت میکردیم من تو رابطه بودم و رابطه قبلیم به یه سری دلایل بچگانه تموم شد.بعدش وارد رابطه با این خانوم شدم. دختری 20 ساله که یک سال از من بزرگتر بود ، و قبلا بخاطر مشکلات خانوادگی سر ازدواج زوری با پسر عموش از خونه فرار کردن و با به پسر دیگه دوست شدن. اون پسرم معتاد بود و این خانوم نمیدونست. بعدش پسره براش تو یه جای که همه معتادن براش جا جور کرد و با پسره رابطه مقعدی بر قرار کرد. بعدم چند روز بعد داشتن بهش مشروبات الکلی و موارد میدادن تا بهش تجاوز کنن که موفق هم نمیشن. بعدش اتفاقاتی میوفته و شهر دیگه میرن و حالا ادامه این داستان مهم نیست فقط در همین حد که ایشون باکره هستن و فقط دوبار رابطه جنسی مقعدی رو تجربه کردن. ایشون همه اینارو توضیح دادن برای من. درباره خانواده ایشون ، مادر و پدر نماز میخونن و مذهبی شدید نیستن ولی نماز اینارو میخونن.یه برادر 15 ساله هم دارن. حالا مشکل من کجاست ؟ مت واقعا ایشون رو دوست دارم ولی گذشته ایشون و تفاوت سنی ( البته یک سال ) ذهن من رو خیلی مشغول کرده. چیز اصلی که هست ایشون میخواد با من رابطه جنسی برقرار کنه و حتی درخواست کرده که من پرده ایشون رو بزنم! واقعا تو شرایط سختیم.بهش گفتم من وضع مالیم خوب نیست و دانشجو ام .. اگه با من تا 4.5 سال اینده بمونی ازدواج میکنیم و راحتیم. اما قبول نمیکنن حتی دیشب گفتن بیا شوخی شوخی گفتن بیا عقد کنیم.چیز دیگری که خیلییی فکرمو مشغول کرده اینه که به دوست پسر قبلیشون هم گفته بودن پردمو بزن !
بخاطر همین کلی ناراحتم که نکنه این فقط یک نیاز جنسی باشه!
درباره خودمون ما یک ماه با هم بیرون میریم و رابطه خاصی جز لب نداشتیم. ولی میترسم از ایندمون .. من تا الان خیانتی ندیدم ازش و به همه حرفام گوش کرده و دور هر پسریو خط کشیده ولی میترسم .. میترسم کلی تلاش کنم برای ازدواج و با خانوادم درگیر بشم ولی تهش هیچی نباشه.
ما با هم خوبیم ولی گذشته ایشون خیلی منو ازیت میکنه ، چه راهنمایی میکنید ؟ ایا ایشون در 4.5 ساله اینده اگر ازدواج کنیم ، مشکلی پیش میاد که باید طلاق بگیریم .. یا نه زندگی خوبی داریم؟ و اینکه ازم میخواد پردشو بزنم باید چیکار کنم ایا مشکلی هست ؟ اگه اره باید چه طوری قانعشون کنم که ناراحت و سرد نشن ازم.
سپاس