سلام.
من 6 ماه عقد بودم و سه ماهه که ازدواج کردم.
همسرم پیش از من قبلا ازدواج کرده بود و چندین سال زندگی زناشویی داشته و بعد از طلاق توافقی همسر سابقشون به سراغ من اومدن و پیشنهاد ازدواج دادن.
ایشون مشکلات خانوادگی همسر سابقشون و بدرفتاری و کج خلقی همسر و خانواده همسرشون رو علت طلاق مطرح کردن.
در هر صورت ازدواج من با همسرم اتفاق افتاد.
در دوران عقد پدرم از دیدن و بودن با همسرم من رو منع کرد اما ما پنهانی همدیگه رو میدیدم.
الان که ازدواج کردمو سر زندگی خودم هستم… به طرقی متوجه شدم که همسرم در زمان آشنایی با من عین وعده هایی که به من داده بود رو به چند خانم دیگه داده و به اونها هم پیشنهاد ازدواج داده بود. و حتی بعد از اینکه عقد کردیم با دو یا سه نفر دیگه رابطه داشته.
الان هم که ازدواج کردیم به دلایلی از اون زنها فاصله گرفته اما جدیدا باز متوجه شدم که دنبال ارتباط برقرار کردن با دختری هست که چند سال پیش با هم آشنا شدن و قبلا همسرم بهش پیشنهاد ازدواج داده بود.
همسرم دروغ زیاد میگه و پنهان کاری زیاد داره. حتی باز به دلایل اینکه همسر سابقش تنهاست و کسی رو نداره با ایشون در ارتباطه و اگر از همسرم غافل بشم به سراغ همسر سابقش میره.
تو کلام میگه دوستم داره تو عمل پیش خانوادش پشتم در میاد اما متاسفانه با وجود اینکه چند ماه بیشتر از ازدواجمون نگذشته اما دنبال رابطه های دیگه است.
و اگر بحث همسر سابقش باز بشه تو خونه به قدری خشن و عصبانی میشه که حد نداره و پشت همسر سابقش در میاد.
متاسفانه همسر سابقشون از ازدواج مجدد ایشون اطلاعی نداره و همسرم هم به هر طریقی داره این موضوع رو از همسر سابقش پنهان میکنه.
من نمی دونم تو این شرایط باید چیکار کنم…
همه کار کردم همیشه تو رابطه جنسی پیش قدم بودم حتی زمانی که همسر حتی یه نوازش ساده رو از من دریغ میکرد اما من به سمتش می رفتم و میذاشتم که کامل ارضا بشه و حتی گاهی همه مسئولیت رابطه جنسی رو خودم به عهده می گرفتم و تقریبا این عمل روزانه بوده. اونطور که دوست داره می پوشم و رفتار میکنم. تو غذا و خورد و خوراکش کم نذاشتم. تو جمع احترامش رو داشتم و تو کار و مشکلات همراهش بودم. هرچی داشتم و نداشتم طلا و پول هزینه اش کردم…
اما تا الان بی فایده بوده و عملا محبت ها و حضور من رو نمی بینه و دنبال کسه دیگه ای هست. من باید چیکار کنم…؟
لطفا پیام و سوال من به صورت عمومی در سایت مطرح نشه. ممنون از شما