سلام.دختری 21ساله هستم.چندماهه که باپسری 31ساله آشناشدم .ایشون شهردیگه هستن و کم همدیگرو ملاقات کردیم.تقریبا نه ماه هست که اشناشدیم وتوی این مدت چندماه هم ایشون نبودن و هی رفتن و برگشتن.
بخاطر صحبت زیادایشون از مسائل جنسی واینکه توی ملاقات هامون ایشون به حریم وخط قرمز های من احترام نمیزارن چندبار که خواستن بیان و منو ببینن مخالفت کردم و باعث شد که بین ما فاصله بیفته.
ایشون از ابتدای اشنایی مکرر اصرار دارن که به خانه ی شخصیشون برم .باادعای عشق و علاقه به من رابطه رو شروع کردن.من به شدت به ایشون علاقه مندم و رابطه رو ازطرف خودم جدی میدونم و نمیخوام ازدستشون بدم ولی از ابتدا با اینکه بخوام نشناخته باایشون وارد رابطه بشم مخالف بودم.بیشتر چت ها و صحبت های ایشون در مورد مسائل جنسی هست من نمیدونم چطور بفهمم علاقه ی این آقا به من واقعی هست یا من صرفا براشون یه دوست دخترهستم که برای نیازهاشون سمت من اومدن!
ازعلاقه ی خودم به این اقا مطمئنم و یکی دوبار که حرف از خانوادشون اوردم گفتن که چندماه ازرابطمون بگذره به خانوادم اطلاع میدم.مشکل مالی و کار و خونه هم ندارن.
بعداز یکی دوماه نبودن برگشتن و باز هم میخوان منو بببینن.
لطفا کمک کنید تا بدونم باید چیکارکنم هم بهشون علاقه دارم و دوست دارم بببینمشون هم وقتی سرقرار میرم بیشتر تمایل دارن جای خلوت و توی ماشین باشیم.ازطرفی خیلی دوستش دارم از طرفی هم بخاطر درخواست هایی که ازم دارم میترسم.حس میکنم ازدستش بدم دیگه نمیتونم عاشق کسی بشم.لطفا کمکم کنید.