سلام، وقتتون بخیر..
من با یه پسری به مدت ۴ سال نیم هست که دوست هستیم،هر دو تامون ۲۱ سالمونه..یک سال اول آشنایی با فقط به هم پیام میدادیم،و بعدش کم کم شروع کردیم به دیدن هم.. قصد من ازدواج نبود و دلم یه دوستی پایدار میخواست ، اما ایشون بعد از دو سال هر از گاهی که صحبت میکردیم غیر مستقیم به موضوع ازدواج اشاره میکرد و تمایل نشون میداد ،اما هر دفعه که بحثش میشد من می گفتم نه ازدواج چیه و این حرفا.. و دیگه بعد ها انگار دوست نداشت حرفشو بیاره و ضایع بشه..
این مدت که با هم هستیم اختلاف سلیقه های زیادی داشتیم ولی بخاطر پایدار بودن رابطه با هم کنار اومدیم ..
اما یه موضوع جدی که الان هست ، اینه که این آقا میگه من تا حالا تحمل کردم و بخاطر اینکه بهم اعتماد کنی حرفی نزدم تا اعتمادت جلب بشه و الان به بعد نمیتونم تحمل کنم و تو خودم بریزم … و منم یه سری کمبود هایی دارم که تو باید برطرفشون کنی .. طبق گفته خودش نمیخواد رابطه جنسی برقرارکنه،که بعدا اگه باهم ازدواج نکردیم آسیب ببینم ، و فقط میخواد تو چت کردن جنسی صحبت کنه و یه سری از کارهای قبل از رابطه جنسی رو انجام بده،و میگه که با این کار تو آسیب نمی بینی و نیاز منم برطرف میشه..
از یه طرفی خودم اصلا به این چیزا علاقه ندارم ، و یه جورایی این نیاز هایی که میخواد رو ضروری نمیدونم و ترجیح میدم اگه بخوام انجام بدم ازدواج کرده باشم تا حداقل خیالم راحت باشه ..
من نمیدونم باید الان چیکار کنم؟
میشه راهنماییم کنید ، نیاز به راهنمایی دارم