سلام من یه آقا حدود 40 ساله هستم. حدود ۱۰ ساله ازدواج کردم. همسرم در حال گذراندن یک دوره دانشگاهی-کاری است(دانشجو نیست). متاسفانه چند وقتی پیش متوجه شدم همسرم در گروه های مجازی که با سایر افراد داره روابط خارج از عرف دارد. من از قبل میدونستم که ایشون در روابط با افراد راحت هست. اما فکر نمیکردم به این صورت باشه.
چند ماه پیش بهش گفته بودم که چرا ساعت یک نصف شب داری تو گروه های کاری چت می کنید و این درست نیست. اما به کارش ادامه داد. در این ده سال هیچوقت به گوشیش دست نزده بودم. اما چند روز پیش، وقتی برای کمک به یکی از درس هاشون من رو در یکی از گروهها اضافه کردند کمی به رفتار افراد مشکوک شدم. بعد از اون چند بار گوشیش رو چک کردم.
با مواردی مواجه شدم که من رو خیلی اذیت میکنه. به عنوان مثال پیام ها با یکی از دوستانش که یک خانوم مجرد هست، طی ماه ها فقط در مورد پسرها و آقایون گروه و اینکه چه شکلی هستند و اینکه کدوم خوشگل تره صحبت می کردن. یا مثلا چند جا گفته “که من متاهلم اما دلم مجرده” یا مثلاً گفته “فلانی جون چه چشایی داره” یا مثلاً گفته “گاهی فراموش می کنم که متاهلم” از این جور چیزا.
چت های آقایون که خصوصی بهش پیام میدن رو کامل پاک میکنه اما یکی از چت ها رو که پاک نکرده بود اون آقا از صریح ترین و بی پرده ترین کلمات استفاده کرده بود. متاهل هم بود و این نوع رابطه رو از خانومش پنهان کرده بود.
گروههایی داره که خانم ها و آقایون در مورد مسائل بی اهمیت ساعتها چت میکنند و همسرم یکی از اعضای فعال این گروه هاست و این موارد رو از من پنهان کرده بود.
من باهاش در مورد این قضیه صحبت کردم. اولش قبول نمیکرد چون فکر نمیکرد گوشیش رو چک کنم. اما وقتی فهمید که چت هاش رو خوندم قبول کرد. گفت اشتباه کرده. قبول کرد بعد از تعیین تکلیف دوره از گروه ها بیاد بیرون. به من میگه اونا برام اصلا مهم نیستند اما در چت هاش با اون خانوم میگه بچه ها رو دوس دارم و نمیخوام از گروه ها بیام بیرون. میدونم هنوز داره به کارش ادامه میده. و میدونم که دوست نداره از گروه ها بیاد بیرون. و دنبال راهی میگرده که همچنان به این نوع روابطش ادامه بده.
این نوع روابط و پنهان کاریش داره من رو آزار میده. میدونم باهام صادق نیست و باعث شده اعتمادم بهش سلب بشه. میگه دوسم داره ولی هیچ کاری در جهت جلب اعتماد من انجام نمیده. نمیدونم چه کار کنم. لطفا راهنماییم کنید.