باسلام واحترام.من پسری 27 ساله هستم که با دختری 2 سال بزرگتر از خودم در دانشگاه حدود ۱ سال ونیم پیش دوست شدم.متاسفانه بعد کرونا وتعطیلی دانشگاه ها به دلیل اینکه در دوشهر متفاوت بودیم از هم دورشدیم و رابطه ما در این مدت به شکل لانگ دیستنس درآمده.در یک سال گذشته فقط ۱ روز هم رو تونستیم ببینیم.ایشون در اول آشنایی به بنده گفتن قبل از من در ۲ رابطه بودن ولی توضیح بیشتری ندادن.من با توجه به صحبت های ایشون که همیشه میگفتن در روابط گذشته احساس وآرامشی نداشتن همش تصور یک رابطه خیلی سطحی رو داشتم.اما 3 هفته پیش بعد صحبتمون به صورت اتفاقی به روابط گذشته کشیده واز ایشون راجب جزپپیات رابطه اشون پرسیدم.متاسفانه متوجه شدم برخلاف تصورات من ایشون در روابط گذشته خودشون کارهایی رو انجام دادن که اصلا انتطار نداشتم(نه رابطه جنسی خیلی سخت )ولی در معمولی عمل جنسی بوده بینشون.واقعا شک شدم به طوری که سه هفته است دچار نشخوار شدید فکری-تنگی نفس-تپش قلب شدید- بیخوابی -بی اشتهایی شدم و دیگر نمیتوانم ساده ترین کارهای روزمره خود را انجام دهم.
ایشان هم همش ابراز پشیمانی میکنن ولی من از آنجا که خودم رو در برابر یک کار انجام شده میبینم که هیچ تصوری در موردش نداشتم وتازه فهمیدم و واقعا شک شدم نمیتوانم آرام شوم.
همه جزییات رابطه ایشان رو بارها پرسیدم ولی هرچی بیشتر میپرسم حالم بدتر میشود و آرام نمیشوم وسعی میکنم ایشان را با دوست پسر قبلی شان در آن موثعیت در ذهنم تصور کنم که چه احساسی داشتن!
ایشان هم همش میگوید که رابطه معمولی بوده نه عشق و اشتباه کرده .ولی همینم مرا بیشتر می آزارد چون همش در ذهنم میگویم چرا ایشان که دم از عشق واحساس میزد حاضر شده در گذشته چنین کارهایی رو با احساس کم انحام دهد.هرچند گه ایشان همش میگوید اشتباه محض کرده ولی آرام نمیشوم.
شاید بخاطر شک بهم وارد شده یا شاید بخاطر رابطه مجازی ویا شاید جون خودم قبلا خیلی محافظه کار بودم در ابراز احساساتم ورابطه وعمل جنسی با کسی نداشتم.
از طرفی در طول روز بعضی وقتا ذهنم قبول میکنه وآرومم ولی تایادم میوفته دوباره تنگی نفس وتپش قلب میگیرم.
لطفا مرا راهنمایی فرمایید که اولا چگونه از شر اضطراب و وسواس فکر وافکار تکرار شونده در مورد جزییات رابطه قبلیشون خلاص شوم ودوما آیا در این رابطه راهی برای احیا اون وپذیرش این مسایل اط سمت من وجود دارد؟
باتشکر