من استرس شدیدی دارم .. احتیاج به کمک دارم .. نزدیک به ۲ ساله با پسری دوست هستم از همه لحاظ با هم خوب هستیم و مکمل همیم.. توی این دو سال هیچ مشکل خاصی با هم نداشتیم .. از همه جهت پیشرفت کردیم (کاری و هدف و مالی و …) . ایشون قبل اینکه با من دوست بشن خیلی تنوع طلب بودن و با دختر های زیادی سکس داشتن ،خودش این موضوع رو میدونست و پیش مشاور میرفت تا اینکه با حضور من و کمک مشاور دیگه اینکار رو انجام نداد و تبدیل شد به سکس چت … و رابطه مجازی (گاهی)..

 بعد رابطمون خواستیم جلو بره و به ازدواج برسه .. که ایشون گفتن اول باید مطمین باشن که این موضوع به صورت جدی حل میشه و اینکه خیال جفتمون از این بابت راحت بشه … دوباره به مشاور مراجعه کرد و راهکار ها و مواردی که باعث تحریک میشه رو گفتن کم کم باید دور بشن .. مثل پیج های خاص اینستا گرام و … اما این وسط یه مشکل دیگه وجود داره و اون اینه که از زمان کرونا به اینور خیلی رابطه جنسبمون کم شده و ایشون خیلی سخت و دیر ارضا میشه و گاهی هم نمیشه . میگه ولع رابطه رو ندارم و از این موضوع خیلی نگرانه .. ولی من فک میکنم دلیلش استرس زیادشه و اینکه چون همش به فکر اینه که اول طرف مقابل ارضا بشه و جلوی ارضا خودش رو میگیره این چیز پیش میاد .. نمیدونم چیکار میتونم بکنم،خیلی نگرانم و واقعا استرسم به شدت زیاده ..من خیلی طبع گرمی دارم و واقعا نبودن یا ترس از رابطه و نداشتن رابطه منو به شدت عصبی و ناراحت میکنه .. لطفا کمک کنین که بتونم آرامش بگیرم . ایشون میگن من واقعا تو رو دوست دارم و برا همین اینا رو مطرح کردم که قدم هامون محکم و قابل اطمینان باشه ازم خواسته کمکش  کنم تو این راه . اما اصلا حل شدنیه؟؟؟واقعا میتونم روزی مطمین باشم که با کسی چت نکنه و بعد پشیمون نشه ؟ 

رابطه خودمون و مسایل جنسیمون چطوری باید درست بشه؟مشاور بهش گفته دلیل اینکه میلت کم شده اینه که میخای وارد مرحله تعهد بشی و این تو رو میترسونه و استرس میده … اما نمیدونم چجوری باید این استرس رو از اون دور کنم