سلام
با آقایی قصد ازدواج دارم یك سال و نیم رابطه بسیار خوبی داشتیم. ایشون توجه بسیار زیادی به من داشت و رابطه عاشقانه ای داشتیم تا حدی كه زبانزد همه بودیم. با وجود مشكلات زیاد همیشه برای من وقت می گذاشت و هیچ وقت حتی لحن صحبتش سرد نمی شد. در طول این یك سال و نیم این رفتار تغییر نكرد و عشق ما روز به روز گرم تر می شد. از اول فروردین امسال به طور ناگهانی رفتارش تغییر كرد و سرد شده. چندین بار باهاش صحبت كردم و فقط می گه مشغله كاری دارم و یك مدت تحمل كن. سعی می كنم حرفش رو باور كنم و صبوری می كنم اما گاهی اوقات فكر می كنم كه این حرفها بهونه هستن و دارم اعتمادم رو بهش از دست می دم. به این دلیل كه او همبشه در طول این یك سال و نیم علی رغم مشكلات و مشغله زیاد رفتارش با من تغییر نمی كرد.
حس می كنم هیچ وقت مثل قبل نمی شیم و گاهی اونقدر بی توجه می شه نسبت به من و من رو نادیده می گیره كه به جدایی فكر می كنم چون دوست ندارم عزت نفسم رو از دست بدم.
گاهی هم فكر می كنم كه عشق ما و تمام محبت ها و خوبی هایی كه در حق من كرده ارزش صبوری و گذشت رو داره اما در عین حال نگرانم كه با گذشت من بعدها هم همین رفتارها رو تكرار كنه.
سر دوراهی گیر كردم.
لطفا راهنماییم كنید كه باید چه واكنشی نشان بدم؟