سوالتو بپرس
X

سوال؟؟؟؟

سلام وقت بخیر…………..ببخشید اتفاقی که برامون افتاده تقریبا یک ساعت پیش این بود که من با لباس خواب رفتم تو اشپزخونه قرص بخورم که با شوهرم نزدیکی داشتیم همونجا، نمیدونم چند دقیقه گذشت که پسر ۸ سالم بیدار شد اومد که اب بخوره که درحال سکس مارو دید و ما هیچ لباسی نداشتیم و همینطور صداهامون و درد و گریه م رو شنید، بچم هول شد چند دقیقه داشت به سر تا پامون نگاه میکرد و شوهرمم دید بچه م داره به اندامم نگاه میکنه با عصبانیت ازش خواست بره تو اتاقش. پسرمم سریع رفت تو اتاقش، ولی ما اینقدر شوکه شدیم که همسرم اجازه نداد برم پیشش.
نیم ساعت پیش رفتم تو اتاقش دیدم بیداره و تپلتش روشنه. ولی سریع خودشو زد به خواب که باهاش صحبت نکنم. باید بهش توضیح بدم چیزی که دیده رو؟؟ قبلا ازم میپرسید، صدای ناله و گریه میشنوه و ما اتاق خوابمون رو عوض کردیم اومدیم بالا. الان نمیدونم چه برخوردی باید داشته باشیم و نمیدونیم تو این سن سکس رو میفهمن یا نه؟

raofeh27:

نمایش نظرها (1)

  • سلام به شما دوست عزیز
    دقت داشته باشید که در این مسیر بهتر است سعی کنید که روابط خود را با مدیریت بیشتری انجام بدهید مخصوصا زمان فعلی که دیگر فرزندتان حساسیت بیشتری در این مورد دارد .
    زمانی که با این اتفاقات روبرو می شوید بهتر است از هرگونه سرزنش کردن کودکتان و یا تنبیه و داد زدن خوداری کنید چون شما دارید در مورد یک کودک صحبت می کنید که معنای روابط جنسی را نمی داند بهتر این کار این است که بجای مشاهده او یک ملافه و یا حوله و... را به دور خود بپوشانید و بدون هیچ سرزنشی او را به اتاقش ببرید و کنارش بمانید تا آرام شود .
    او با ترس اینکه پدر دارد به شما آسیب می زند و یا حتی می کشد با توجه به صدای درد و نوع رابطه ممکن است مواجهه شود که سرزنش کردن و یا تنبیه کردن او این دیدگاه را تشدید می کند.
    کودک شما در زمان فعلی با سوالات زیادی مواجهه می باشد که نادیده گرفتن شماها می تواند برای او آسیب بیشتری داشته باشد پس بهتر است در این مورد قبل از اینکه از فضاهای مجازی و یا اینترنت استفاده کند و اطلاعات نامناسب سنش را دریافت کند و یا از همسالان جویا شود و یا بخواهد رفتار پدر را تکرار کندو... خودتان با او در زمان مناسب که همین امروز می باشد صحبت کنید .
    در این مسیر نیاز است که اطلاعات کودکتان را بدانید و بعد در مسیر دادن اطلاعات اقدام کنید می توانید بدون هیچ گونه سرزنشی برای اینکه او نیز شروع به صحبت کند به او بیان کنید که دیشب برای خوردن آب به آشپزخانه رفتید مثل اینکه این صدا باعث بیدار شدن او شده است و با این حرف به او اجازه صحبت بدهید و بیان کنید که تو کی بیدار شدی ؟ و...

    یک نکته مهم این است که به کودک اجازه بیان دیده ها، احساسات و ترس هایش را بعد از اتفاق افتادن این ماجرا بدهید تا احساستش پردازش بشود و بار سنگینی که در ذهنش به وجود آمده، کاهش پیدا کند.

    چون ممکنه اصلا چیزی ندیده باشه و بعد براش توضیح بدین که چیزی که دیده ابراز عشق و علاقه مامان و بابا بهم دیگه بوده و مامان باباها وقتی این کار رو می کنن یعنی هم دیگه رو خیلی دوست دارند. و خیلی خوشحال هستند و به همین دلیل همو در آغوش گرفتن و می بوسند البته دقت کنید که ممکن است اطلاعات فرزند شما از رابطه جنسی بیشتر باشد که در این حالت به صورت کلی می توانید یک توضیح مناسب به او در مورد این روابط بدهید .

    از سوالات کودکان نترسید و بخاطر ترس خودتان آن ها را سرزنش نکنید او تفاوت های بین زن و مرد و حتی اندام های جنسی انها را ممکن است نداند به همین خاطر نیز ممکن است در آن زمان به شما توجه بیشتری می کرده او ممکن است فکر کند که شما به عنوان مادر نیز اندام مشابه او را دارید که پدر از شما گرفته است و یا به شما آسیب زده است اجازه بدهید او صحبت کند و این ترس ها و اضطراب ها بیان شود .