با سلام،پسری 17 ساله و مذهبی هستم،که به خیلی از رشته ها و کار ها هم علاقه دارم و هم توانایی…..
من الان در رشته تجربی تحصیل می کنم و پشیمون نیستم از این که امدم تو این رشته،..اما این دغدغه رو دارم که نکنه اگر رشته های دیگه رو می رفتم،،موفق تر بودم.

حقیقتش من می خواستم اول برم رشته ریاضی و از بچگی که 7 سالم بود،،در کار با سیستم های الکترونیکی و کامپیوتر(pc) و کار با سیستم عالی بودم،،هم علاقه و هم استعداد،،به قدری که شاید وقتی پای سیستم کار می کنم،،حرکت تمام نورون های مغزم رو حس می کنم و به پرواز در میام و با حداکثر خلاقیت وجودم کار می کنم و اگر بدنم به مدت طولانی هم پای سیستم باشه خسته نمیشه…… و علاقه دارم با زبان خاصی برنامه نویسی کنم…..اون هم زیاد.

ولی با توجه به دلایلی از جمله،،نبود بازار کار و…. آمدم تجربی،،،زمان که گذشت،متوجه شدم،خداروشکر به این رشته هم علاقه دارم ولی دیگه طوری نیست که به پرواز در بیام…..

از طرفی به واسطه مطالعات زیاد و نسبتا سطح بالا در زمینه ادیان ،،مخصوصا اسلام و یهود شناسی،،،،در زمینه دینی بسیار اطلاعات کسب کردم به طوریکه در بعضی زمینه ها شاید بتونم،،چندین ساعت سخنرانی کنم چون به شدت فن بیان قویی دارم برای همین خیلی ها به من گفتند برو حوزه،،،ولی نرفتم،،،چون شیطنت خاصی داخل شخصیتم وجود داشت و من می ترسیدم شان یک روحانی رو پایین بیارم برای همین حوزه نرفتم……

از طرفی استعداد و خلاقیت فوق العاده خاصی در نوشتن داستان و رمان علمی تخیلی دارم،،،نوشتن هم مانند کار با سیستم برای من،،بسیار لذت بخش هست…..شاید همین الان در ذهنم یک رمان 200 صفحه ای برای نوشتن داشته باشم و نوشتن ان را بعد از کنکور شروع می کنم.. ….. من با دیدن یک صحنه ،،،،،شاید در چند ثانیه 40-50 صفحه داستان برای نوشتن به ذهنم میاد.
داستانی که به توان با قدرت به ان،،داستان گفت،،،نه صرفا یک کاغذ پر کردن و انشا نوشتن یک دانش اموز دبیرستانی……

بعد که میام این علایق رو کنار هم می زارم،،می بینم هیچ کدوم بهم نمیان….. و موندم تو کدوم به صورت تخصصی وارد شم….

خیلی ها به من می گن که تو همیشه ازین شاخه به اون شاخه می پری!!!! اما من حرفشونو قبول ندارم……

چیکار کنم؟؟؟؟ایا من مشکل روانی دارم؟؟؟
من دوست دارم در اینده کاری داشته باشم که هیچ موقع برام عادی نشه(از شدت علاقه) و اگر هم بعد از 30 سال کار کردن خواساتم بازنشست بشم،،،هنوز هم ان علاقه دوران جوانی برای انجام اون کارو داشته باشم….